1. kapitolka Oznámení

164 2 1
                                    

"cože!?" řvala jsem na otce, protože mi právě oznámil že se budu vdávat

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"cože!?" řvala jsem na otce, protože mi právě oznámil že se budu vdávat. budu si brát úplně cizího člověka. jediné co jsem se o něm dozvěděla bylo to, že se jmenuje Lukas a je mu osmnáct.

"lepší dárek k osmnáctinám si mi dát nemoch, že?"řekla jsem už trochu s klidem v duši.

"nic s tím už neudělám. jeho otci dlužím peníze, dohodly jsme se tak že si vezmeš jeho syna. Lukas s toho taky není nijak nadšený"

"takže jsi mě prodal?" vyštěkl jsem naštvaně a se slzami v očích jsem běžela nahoru do pokoje.

 hned jak jsem byla z dosahu třískla jsem dveřmi tak silně až ze stěny spadl obraz. lehla jsem si na postel a nechala průchod slzám. zavrtala jsem se do peřin a asi po hodině jsem usla.

O MĚSÍC POZDĚJI

konečně poslední den školy. říkal jsem si sama sobě a ze skříně vytahovala bílé šaty po kolena.

tohle byl poslední den školy pro mě vůbec. tenhle ročník byl maturitní. těším se jak se vrátím domů ale zároveň se netěším protože jdeme s mámou vybírat svatební šaty. už jsem se zmínila že ta svatba je zítra. otec se mě chce vyloženě zbavit, svatební termín vybíral totiž on!                  po hodině sedění nás konečně pustily a my s El ( Elenou mojí BFF ) se vydaly k černému autu, ve kterém seděla mamka. obě jsme nasedli do auta a vyjely. dojely jsme před luxusní obcod se svatebními šaty. hned jak jsem je uviděla musela jsem je mít, byli úchvatné.

vstoupily jsme do obchodu, a hned za náma přišla nějaká paní která nám chtěla poradit s výběrem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

vstoupily jsme do obchodu, a hned za náma přišla nějaká paní která nám chtěla poradit s výběrem. ukázala jsem na šaty ve vitríně a ona pochopila. na chvíli zmizela ve skladu,a le hned byla spět i s šatama. padli my. 

matka zaplatila a jely jsme domů.


KrálovnaKde žijí příběhy. Začni objevovat