6. kapitolka Elenin strach z nového

80 1 0
                                    

Z pohledu Emmy 

" co kdybychom jsme pokračovali tam kde jsme skončili?" zase škemral" co kdybychom pokračovali večer?" zasmála jsem se nad jeho výrazem alá přejetý pes a odebrala se do kuchyně kde jsem začala ze snídaní. po chvíli se ke mě připojil i Lukas a společně jsme se nasnídali.

Lukas se na pár hodin vypařil a já mám celý dům pro sebe. rozhodla jsem jen tak lenošit a relaxovat. 

Deset hodin a on nikde. snad se mu nic nestalo.sedím v obyváku a netrpělivě na Luka čekám. slyším auto a rozběhnu se ven podívat kdo přijel. zastavila jsem se venku u vchodových dveří a usmívala se na Lukase který právě přijel. sladší pusu jsem snad nikdy nedostala. ztrácím se v polibku ale pak mi začne docházet vzduch tak se musím odtrhnou." chyběla si mi" slyším z jeho úst když vcházíme do domu" ty mě tak" odvětím a ještě víc se k němu přitisknu. 

I když jsem celý den relaxovala, tak jsem byla unavená. takže jsem povečeřela a šla spát. ale ještě než jsem usnula si mě k sobě přitáhli dvě silné paže, které patřili muži kterého miluju a v jeho objetí jsem usnula.

Z pohledu El

Večer se blížil závratnou rychlostí a já se bojím Justinova chtíče. vím že to jednou musí přijít ale nevím jestli to zvládnu. jestli to psychicky dám. |Ale Em to zvládla tak já musím taky.

Slyším auto, a kvůli tomu se zachumlám ještě víc do peřiny. za chvíli slyším kroky na schodech a pak do dveří vejde Justin. všimne si mně ale zamíří do koupelny. 

Když po dvaceti minutách už vysprchovaný vyjde ven a zamíří za mnou a já se později uvelebím v jeho náruči, pocítím že je nervózní. vím proč. ale poznám že se odhodlal k prvnímu kroku. políbil mě a já spolupracovala. polibky jsem mu oplácela až jsem se ocitla pod ním. chytila jsem lem jeho trička a přetáhla mu ho přes hlavu a hodila ho na zem vedle postele. na tom samém místě se po chvíli ocitlo i moje tričko a moje podprsenka. líbal mě na krku, na hrudi, na rtech. bylo to úžasné poddávala jsem se mu čím dál tím víc. po chvíli mi stáhl kalhotky ale nerozpojil naše rty. pote si stáhl boxerky a pronikl do mě. byla to bolest ale tu následně vystřídala slast. vyvrcholil a následně po něm já. poté co jsem zklidnila svůj dech stejně jako on, jsem v jeho objetí usnula.

Z pohledu Em

stojím na nádraží a ujíždí mi vlak. rozeběhnu se ale najednou cítím že padám, pode mnou obrovská propast a má hlava se div nerozskočí. najednou cítím ostrou bolest. dotknu se svých zad a zkřivím obličej bolestí, má ruka je celá od krve. otočím se a za mnou stojí Luk s nožem v ruce. až pak si uvědomím že stojím na kraji útesu. nemůžu žít s tím že mi chce Luk ublížit a tak se i přes bolest rozeběhnu a skočím dolů.

rychle jsem se vymrštila do sedu a zrychleně dýchala. omylem jsem probudila i Luka. zavrtala jsem se do jeho náruče a se slzami na krajíčku mu vše vyprávěla. poté co jsem řekla vše mě objal a dlouze políbil.  v jeho objetí jsem sladce usnula, ale zbytek noci jsem spala klidně a bez další noční můry. 

KrálovnaKde žijí příběhy. Začni objevovat