4.kapitolka nejlepší noc v mém životě, jsem štastná

82 2 0
                                    

O měsíc později
Z pohledu El
Když jsem ve svatebním přišla k oltáři, uviděla jsem ho. Byl úchvatný. Netušila jsem ze se do
něj nakonec zamiluji.
Pohled Emmy
V těch svatebních šatech byla El úchvatná. A podle toho jak se dívala na Justina, tak bylo poznat že se jí víc než líbí.

Obřad byl nádherný. My s Lukasem jsme se tvářili jako pravý zamilovaný pár a možná že i zamilovaní jsme. milovala jsem ho a to jsem se ze začátku bála jaký to bude člověk, v našem světě totiž člověk nikdy neví. Ale miluju ho.

Z pohledu El

Líbil se mi ale nevěděla jsem co si o něm myslet. Bude na mě hodný nebo zlí, bude bezohledný nebo se bude starat ? to nevím a doufám v to lepší.

Luxusní limuzínou jsme přijeli k obrovské vile. když jsem se rozhlédla po okolí bylo to tam nádherné.  majetnicky si mě chytl okolo pasu a vedl mě do domu. hned jak jsme vstoupily uviděla jsem obrovskou kuchyň a jídelnu. nezdržoval se prohlídkou domu, to stihnu i zítra, a rovnou vyšel do schodů. odhadovala jsem že dům bude mít tak tři patra, a měla jsem pravdu. když jsme vyšli do třetího patra uviděla jsem jeden velký pokoj, asi naši ložnici.

Najednou mi začal rozepínat zip šatů. lekla jsem se. šaty spadli na zem ale já dál stála otočená zády k němu a začala se červenat. on se jen uchechtl a vydal se k velké skříni. chvíli tam něco hledal a pak se ke mě vrátil s legínama a jeho tričkem a podal mi to. natočila jsem hlavu na stranu a nechápala o co se snaží.

Najednou mě vzal a nesl do nějakých dveří. zjistila jsem že je to koupelna. postavil mě tam na zem  a ze slovy " to už zvládneš sama" odešel. ještě chvíli jsem zírala na dveře které se za ním zavřeli, ale pak jsem jen zatřásla hlavou a šla se tedy odlíčit a osprchovat. samozdřejmě že jsem tu měla všechny věci.

Když jsem přišla zpět do ložnice, našla jsem Justina v posteli s knížkou v ruce. ani jsem to neřešila a rovnou si lehla do postele,zachumlala se do deky a propadla se do říše snů.


Z pohledu Emmy

Podle toho co mi Luk říkala je Justin dobrý kluk a bude mít rád. hlavně v to doufám.

Já se teď válím v posteli a čekám na Luka, musel kamsi jet, protože se cosi stalo. moc jsem se neptala protože mě to po pravdě ani moc nezajímalo. slyším přijíždět auto a po chvíli Luk vchází do ložnice. dostanu jeden s těch jeho vášnivých polibků a rovnou míří do koupelny. vyleze ven ven z koupeny a jde si lehnout. já se k němu přitulím a spustím" víš co je dneska za den?" ptám se sice blbě, ale to je už jedno. podívá se na mě s otázkou v očích ale odpovídá" pondělí nebo ne?" fajn tak takovou odpověď jsem nečekala " jo to taky ale je něčím speciální" řeknu a sednu si na něj obkročmo. on se na mě jen usměje ale dál neví. já slezu dolů a on nespokojeně za mručí. já se jen usměju a sundám si tričko. poté i tepláky. okamžitě jsem si všimla jak mě chce. měla jsem na sobě totiž černé prádlo  a kdyby ho to nevzrušilo tak bych se divila. sedla jsem si na něj znovu a začala ho líbat a u toho jsem ho párkrát kousla do  rtu. když jsem se odtáhla a začala ho líbat na krku zavzdychal a pořádně mi stiskl zadeček. já ho na oplátku kousla do krku.

najednou mě převalil pod sebe a začal mě líbat zase na oplátku on. zavzdychala jsem a on se usmál do polibku. sáhl mi na záda a snažil se rozepnout moji podprsenku což se mu po chvíli povedlo a ona pak ležela někde na zemi. já jsem mu rychle sundala boxerky a on mi sundal kalhotky tím stylem že je roztrhl, ale to jsem neřešila. líbal mě a najednou do mě tvrdě pronikl. oba jsme vzdychali a po chvíli vyvrcholili. svalil se vedle mě a oddechoval stejně jako já. " tak tohle bylo to nejlepší v mém životě." usměju se na něj a vášnivě ho políbím. lehnu si na jeho hruď a ještě chvíli oddychujeme. po chvíli promluví" jo, tak co kdybychom to zopakovali?" jen jsem se usmála a začala ho znovu líbat. sedla jsem si na jeho hrudník a líbala ho.na chvíli jsme přestali abychom se mohli nadechnout. podíval se na mě a já věděla co chce. i když jsem to v životě neděla tak sem si na ně sedla a začala se pohybovat. po chvíli mě chytil za boky a vedl mě. když vyvrcholil, tak jsem se mu vyčerpáním svalila na hruď. a takhle to pokračovala ještě dlouho. šli jsme spát asi ve čtyři ráno. " byla to nejlepší noc v mém životě." bylo poslední co jsem řekla. a pak jsme se celá spocená přitulila k Lukovi a propadla stejně jako on po chvíli do říše snů




Vím, dlouho nevyšel díl a za to se omlouvám ale neměla jsem vůbec čas. díky že tenhle příběh čtete a tak vůbec

budu ráda za jakýkoli ohlas

KrálovnaKde žijí příběhy. Začni objevovat