Candy Pop&Candy Cane

313 16 0
                                    

Foarte putine informatii exista in legendele referitoare la fiintele cunoscute sub numele de Candy pop&Candy cane.
Cea mai veche si cea mai buna legenda care povesteste prima intalnire cunoscuta dintre cele doua entitati ciudate a aparut acum sute de ani.
Ei au fost declarati daruri de catre Regina Irlandei pt copii sai,una dontre ele pirtand numele de Alexa,dar desigur acest lucru este neconfirmat.
Cei doi bufoni ieseau din cutii de jucarii.Lumanarea din trestie de zahar(femeia),este descrisa ca avand culoarea ochilor stralucitoare,parul ei fiind albastru deschis prins in cozi.Clopotelele de aur sunt asezate de-a lungul incuietorilor.
Ea poarta o fusta neagra cu puncte roz.Aceasta este cunoasxuta ca fiind sora lui Candy Pop.
Imbracamintea lui Candy Pop este o tunica stransade piele,cu o haina cu maneci lungi violet purtata dedesubt.Multe clopotele se afla la brau,eventual si la curea.Pantalonii sai arata ca niste valuri.
Se spune ca ambii gemeni au clopotei pe pantofii lor avand si limbile si urechile ascutite.
Candy Pop este declarat deformat,ceea ce ar face actul sexual dureros persoanei respective.
Gemenii sunt cunoscuti pentru faptul ca vorbesc la unison,iar cand au fost intrebati cine sunt,s-a descris ca fiind:
"Unii intr-un cuib de spirala.Conectati pentru totdeauna si vesnic si vesnic pentru totdeauna conectati.Destunele noastre se impletesc.."
Si din nou......
Personalitatea lor este una capricioasa si plina de prostie,dar cu indici de manie si disperare.

Criminalii Creepypasta-LegendeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum