Markiplier.exe

154 11 0
                                    

Era ora 3:00,nu stiu de ce dar,....in ultimul timp m-a trezesc la ore din astea,mai ciudate.Fusesem la un psiholog sa-l intreb ce este cu mine,si mia spus ca oboseala e de vina.
Am deschis PC-ul in speranta ca poate voi gasii ceva pe youtube,pana imi va veni somnul.
In news feed,imi apare un nou episod a lui Markiplier care era postata acum un minut.Episodul era numit "Don't watch this",credeam ca e o parodie a lui,...,ii iubesc parodiile,asa ca am pornit video-ul.
Pur si simplu era ingrozitor,pentru o sexunda sau doua ecranul era negru si un alb scris cu cateva pete de sange,pe el scria "Goodbye Asshole!".M-a speriasem,pe ecran a aparut o poza cu mine in spate,poza a tinut 5 minute.dupa care ecranul s-a facit negru conplet.Imi puteam vedem reflexia prin el.Am incercat s-a opresc video-ul dar imi dadea Bluescreen,dar nu era unul normal,era pur si simplu albastru si in Background scria "See you guys next time!".
M-am ingrozit,calculatorul a dat restart,imi aparea Loading Screen'ul/Windows Nu apucase s-a se deschida si veni o pana de curent.Ingrozit m-am dus la un prieten,si nu i-am spus nimic,doar ca nu pot dormii.
A doua zi mi-am facut curaj si am intrat pe canalul lui Markiplier,si nici un video cu numele "Don't watch this!"😢😢😢😢😢

Criminalii Creepypasta-LegendeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum