Nu se stie de cat timp exista.Dar cu toate astea,am auzit de el de sute de ani.
Femeile ar trebui s-a se teama de Offenderman.Acedta este fratele lui Slenderman.Acesta depaseste un cap de om,are o piele alba,si o fata goala,fara trasaturi.Cu exceptia unei guri,care dezvaluie un zambet cu dintii ascutiti.
El este intotdeauna imbracat intr-o haina lunga neagra cu gulerul ridicat,si cizme pana la genuchi,pentru a acoperii trupul palid de vederea oamenilor.El poarta,de asemenea o palarie,care-i permite sa-si ascunda barbia si gura,lipsa nasului si a ochilor si tot ceea ce constituie o fata umana.
Acum traieste in apropierea oamenilor,orase,alei intunecate,in cautare de victime.
Offenderman incepe s-a seduca femei,oferindu-le un trandafir rosu sangeriu.El nu a ezitat s-a se joace cu sentimentele,cu corpul uman si profita de ele inainte s-a le ucida.
Nu-si dezvaluie intreaga fat Inainte de a termina cu ei.
In ciuda dimenisunilor sale,acesta trece neobservat printre oamenii.
Totul incepuse cand el intalnise o femeie,in ochii lui ea s-a remarcat prin multime.O data ce a cunoscut-o,acesta se oprii din activitatile sale de a ucide si viola,vrand s-a se concentreze pe ea.
Printr-o simpla prietenie s-au apropiat ceva mai mult.Infractorul cunoscuse iubirea adevarata,dar cu toate acestea o intrebare a facut totul praf:"Pot s-a vad fata ta?"
Raspunsul a fost evident negativ,dar ea a tot insistat.Femeia a sarit pe el pentru a-i lua palaria,iar el a tipat ingrozitor si s-a infuriat.
Ea l-a alungat,iar el si-a dublat crimele,razbunandu-se pe oamenii.El a infintat un ritual de a oferii cate un trandafir fiecarei victime.
In cazul in care accepta,aceasta va suferii de febra si oboseala,fortand-o s-a doarma foarte mult.
Acesta va oprii cosmarurile,in principal erotice,dar de asemenea oferind moartea.Dupa maximum 3 zile victima va fii violata,si ucisa de monstru.caruia i s-a distrus inima.
In cazul in care victima nu-l accepta,acesta o va hartui,o va vana ceva mai activ decat Slenderman.Dupa un timp,obosit de a se juca xu ea,o va face s-a sufere de acelasi tratament ca in cazul in cand a aceptat trandafirul.LASA-TI VOTURI!!!!😄😄😄😄😄
CITEȘTI
Criminalii Creepypasta-Legende
Teen FictionEst evorba despre familia creepypasta.Povestea fiecarui personaj in parte..... Si unele...altfel....