Wendigo

71 5 0
                                    

Undeva in inima padurilor de nord americane se spune ca exista un spirit intunecat.
Legenda triburilor algoniquiene soptesc si astazi povestea creaturii monstruoase,o silueta scheletica cu fruntea incununata cu coarne de cerb.Wendigo bantuie padurile in noptile reci de iarna in cautarea carnii de om,singura carne care ii poate stapani temporar foamea nepotolita.
Nu se stie exact cum a aparut aceasta legenda spiritului canibal Wendigo,cunoscut si ca Witigo,Witiko,sau Wee-tee-go.
Legendele il descriu ca un monstru ,o creatura umanoida foarte inalta si slaba,cu ochii galbeni adanciti in orbite si pielea putreda,asemanatoare cadavrelor in descompunere.
Wendigo apar in mitologii ca giganti scheletici cu inima de gheata,intotdeauna manati de o foame nepotolita pentru carne umana.
Nu se stie exact cum s-a nascut spiritul canibal,dar cel mai probabil magia,conditiile dificile de trai,si foamea s-au imbinat si l-au creat pe Wendigo.
Se spune ca in iernile dificile din nordul americii frigul extrem si lipsa de mancare au indemnat nu de putine ori catre canibalism.Se spune ca spiritul Wendigo il poseda pe canibal si trezeste nepotolita foame pentru carne de om.Cel posedat se transforma in Wendigo intruchipat.

Criminalii Creepypasta-LegendeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum