ATENTIE URMEAZA O MARE PLICTISEALA....
VA AVERTIZEZ!!! .😜😜😜😜😜
Termenul Creepypasta se refera la o poveste stranie si tulburatoat,de multe ori a circulat pe internet,care pot fii defalcate in mai multe formate (ginii,video-uri,fisiere de sunet,etc)legende urbane care difera numai prin utilizarea de continut multimedia.
Creepypasta sunt povesti de groaza false,pentru simplul cititor,care circula pe internet.Multe creepypasta sunt tematice subiecte,in intregime fanteziste cu entitati misterioase,cartuse de jocuri video bantuite sau casete video blestemate care sustin un episod pierdut de un desen animat (spongebob squidward duicide,sau Bart Simpson).
Aceste povesti sunt in general aproape legende urbane care circula atat pe internet,cat si-n alte medii,unele sunt.atat de populare incat au devenit mai tarziu fenomene pe internet.Cel mai cunoscut fiind Slenderman,din cauza unei tentative de omor unei adolescente cu doi prieteni,ar fii cauza lui.
ORIGIS
In timp ce multe Folklires s-au raspandit in culturile noastre de-a lungul secolelor,ternenul de LEGENDA UTBANA a inceput s-a apara la.inceputul anului 1968.si apoi se raspandise printr-o serie de carti scrise de profesorul Britanic JAN HAROLD BRUNVAND 1980 s 5.
CITEȘTI
Criminalii Creepypasta-Legende
JugendliteraturEst evorba despre familia creepypasta.Povestea fiecarui personaj in parte..... Si unele...altfel....