Bloody se mutase intr-o casa noua cu paintii sau.Acesta era un emo de 16 ani,avand taieturi pe fata,par ciufulit,si cu o imbracaminte normala,si cu un zambet pe ea.
Tatal sau la batut,iar mama sa se baga ca sa-l apere pe Bloody,apoi sfarsise calcata de un camion care era in trecere pe sosea chiar sub privirea baiatului.
De atunci,Bloody a trait o viata singuratica,inebubind de-a binelea.El avea o pasiune frimoasa:picta!El avea un talent sumbru la pictat.Adora s-a picteze oamenii morti,calcati de masina sau diferite moduri de mortii subite sau normale.
Venise ziua noului liceu de arta.Bloody avea in cap imaginea mamei sale zacand pe jos intr-o balta de sange.
Bloody era respins de toti.Prima sa victima fusese un golan care se luase de el ,si golanul il lovise cu o piatra.
Bloody s-a dus la baie si si-a desenat ranile de pe fata pe o foaie cu propriul sange.
A venit vremea s-a plece acasa,ajungamd in camera sa rece si sumbra,deoarece tatal sau era ocupat cu fei usoare,uitand de baiatul flamand si nefericit.El este obisnuit cu gemetele din camera tatalul sau si cu toate bataile pe care baiatul le suporta.El isi gasise singira pasiune in arta,desenand tot ce patise in liceu.
In urm zi de scoala,Bloody fusese acuzat de colegi ca i-a furat ceasul de aur al u ei colege.Il gasise hot deoareve statea linistit in banca sa.
Bloody nu furase nimic niciodata,iar ceasul il firase un alt coleg,diar casa priveasca cum fisese bloody taiat pe fata cu u. Cutit.Bloody luase o piatra si-i sparse capul colegului sau.Apoi Bloody a ucis-o si pe viitoarea sa mama,lasand pe corpul ei o fata zambitoare scrijelita cu un cutit.El de nervi a fugit in padure,punandu-si o masca zambitoare pe fata,ascunzandu-si lacrimile.
Plangand,o lumina alba a venit spre el,apoi un sunet oribil l-a facut s-a inebuneasca.Cand deschisese ochii a vazut o fata fara figura luamdu-l de mana.De atunci multe crime s-au petrecut,multii copii mortii di femeii tinere cu fete zambitoare scrijelite pe corp si ucise nebuneste s-au gasit.
Victimele sale erau mai intai batute de el,pana murea(o batea exact cum facea tatal sau dau colegii)si ii desena o fata zambitoare.
☺☺☺☺☺☺☺☺
CITEȘTI
Criminalii Creepypasta-Legende
Teen FictionEst evorba despre familia creepypasta.Povestea fiecarui personaj in parte..... Si unele...altfel....