" Yeni bölüm ile tekrardan karşınızdayım söz verdiğim gibi elimden geldiği kadar uzun yapmayı çalışıyorum"
"Iyi okumalar 😘❤️"
~~~👑👑
HayattanHemen kapıyı kapatıp içeri geçtim doruk yanına çağırdı masaya oturmamı istedi sonra konuşmaya başladı
Doruk:"Hayatcım D mi C mi Oynamaya devam edicez"
dedi sırıtarakHayat:"yok yha boşver şimdi oyunu senle birşey konuşmam lazım.!"
Dedimsorar gözlerle bakarak oda
Doruk:"tamam"
dedi anlamayarak.
sonra bahçeye çıktık ve direk lafa girdimHayat:"Bana Murat'ın numarasını verirmisin ?"
Doruk:"heh bende onla ilgili birşey diyecektim tamda yerine geldin"
dedi sırıtarak
ne yani herşeyden haberi varmıydı şaşkın şaşkın baktım ona sonraHayat:"Ozaman madem biliyosun sence ne yapmalıyım ?"
Doruk:"WOW çabuk itiraf ettin"
Hayat:"sen bilmiyomuydun ? Hem sen ne ara öğrendin"
Doruk:"ilk bakışmanızda öğrendim :)" nediyo yha bu çocuk ??.
Hayat:"ne bakışması "
Doruk:"aşık olduğunu diyorum bana itiraf ettin sıra abimde o yüzden numarasını istiyosun değilmi "
Hayat:"pardon ama oha
ne aşkı ?! ne itirafı ?!
ben senden Murat'ın numarasını başka sebebden dolayı istedim"Doruk:"neymiş bakalım o sebep ?"
Dedi sorarak acaba anlatsammı kardeşi sonuçta bişey olmaz bence diyerek olayı anlattımDoruk:"wow abime bak sen."
Hayat:"bana yardım edicekmisin ?"
Doruk:"Abi'm aşırı inatçıdır kimse onu geçemez şu inatçılık konusunda o yüzden abime kendini affettirmek istiyosan çalışıcaksın yada çalışıcağıma ölürüm diyosan abim seni affetmez"
Hayat:"cidden okadarmı inatçı yha 😰" dedim
yha ben ne yapıcam yha affettirmek lazım ama çalışamamda diye düşünürken doruk düşüncelerimi böldü
Doruk:"Hem sen abime neden kendini affettirmek için bu kadar Uğraşıyosun ki ? 😈😈"
dedi sırıtarak bendeHayat:" yha ben ondan değil yani şey o benim arkadaşım o yüzden barışmak için uğraşıyorum ☺️"
Yüzüm kızarmış bir biçimde doruğa baktım.ben hiç yalan söyleyemem yalan söylediğimde ise yanağım acayip derecede kızarır.
Doruk:"Iyi tamam tamam al abimin numarası ama dediklerimi unutma :)"
Dedi ve içeri geçti sonra yanıma ipek geldi.Ipek:"ne oluyo hayat ?!"
Hayat:"Murat'ı acayip derecede kırdım o yüzden gitti evden."
Ipek:"e tamam bi kaç gün sonra barışırsınız ne var bunda ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Engel Tanımaz (Düzenleniyor...)
Fanfiction✨bu hesap kapandı ✨ @Handeemiyy Yeni hesap takip edin ❤️