Medya murat hayatın yanına gidiyor.
👑👑
Didem'denHemen eve gidip hazırlanmaya başladım Elif'in planı gerçekten harikaydı bazen plan konusunda başarılı olabiliyormuş demekki neyse...
tipimi tanınmaz bir hale getirmeliydim
Bunu ben yapamiycağıma göre hemen özel kuaförümü arayıp eve çağırdım plan başlasın..👑👑
IbrahimdenMurat'ın odasına gelmiştim hemen içeriye daldım
Doruk şok bir biçimde Murat'a bakıyordu Murat ise gözleri dolu bir biçimde ipeğe bakıyordu kapıyı açmamla
bakışlar bana döndü tabi ben direk ipeğin kolundan tutup dışarıya yöneldimIpek:ya bırak beni !!
İbrahim:ipek lütfen çıkarmısın ?.
Ipek:ya kardeşim sanane benden bırak beni !!
İbrahim:bak lütfen dışarı çık yoksa güvenlik çağırıcam.!
Murat:bi susuun !
Dedi Murat ipek ile birlikte Murat'a baktık.
Murat:evet ipek haklısın ben tam bir ş**efsizim duymak istediğin bumu ?!!
Evet ben sevdiğim kadının KaTiLiyim ?!!
Duymak istediklerini duyduğuna göre artık çıkarmısın lütfen.!Ipek önce kızgın bir şekilde baktı sonrada hızla odadan çıktı bende peşinden gidiyordum.
👑👑
MelistenSonunda sarteye gelmiştik.
Kapıdan girerken ipeğin bağırıp çağırma seslerini duydum ses asansörden geliyordu asansörün önüne gittiğimizde İbrahim ile ipek kavga ederek geldiklerini gördüm hemen asansörden inip bize bakmaya başladılar tabi ipek bağırıp çağırmaya devam ediyorduIpek:ya sen kimsin de beni odadan zorla çıkarıyorsun kimsin sen !
İbrahim:bak ipek bağırıp durma sinirleniyorum.
Ipek:bağırırsam ne olur ne yaparsın !!
İbrahim:çokmu merak ediyosun !
Deyip ipeğe yaklaştı İbrahim ben ise işin ciddiyetini kavrayıp hemen yanlarına koştum arkadan bir ses
Ne oluyo burda !!
Diye bağırdı hepimiz sesin geldiği yöne baktık bağıran kişi keremdi.
Kerem:ipek aşkım ne oluyo burda
👑👑
Murattanİpeğin odamı basmasına her ne kadar sinirlensemde aslında haklıydı ben sevdiğim kadının KaTiLiydim belkide belkide hayat bir daha iyileşemiycek..!
Doruğun sesi ile düşüncelerimden ayrıldımDoruk:abi iyimisin ?.
Murat:bilmem sanırım 1 günde bu kadar fazla olay olması beni biraz gerdi.
Doruk:haklısın abicim istersen eve git biraz dinlen.
Murat:yok ben birazdan hastaneye gidicem hayatımın yanına.
Doruk:peki.
👑👑
AslıdanIpek ve ibrahimin kavga etmesi beni iyice streslendirdi ipek neden böyle birşey yaptı tamam bende dedim Murat'ı mahvedicem dedim ama kararsız kaldım Murat çok iyi bi insan ve en az oda bizim kadar üzgün ipeğin böyle birşey yapması beni gerçekten sinir etmişti.!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Engel Tanımaz (Düzenleniyor...)
Fanfic✨bu hesap kapandı ✨ @Handeemiyy Yeni hesap takip edin ❤️