1. Bölüm "Ona aşkımı ispat edicem"

365 16 8
                                    

"Sıradan bir okul günü"

Marinette'in ağzından:

Bugün Sabah erken kalktım. Alarmı yanlışlıkla 2 saat öncesine kurmuşum.
Ahh yine dikjatsizlik işte dün akşam çok yorgun olduğum için dikkat edemedim. Neyse erken kalktığım iyi oldu. Banyo yapmam gerekliydi. Bende kalkar kalkmaz hemen girdim. Çıktığımda Tikki uyanmıştı. Bana "Günaydın Marinette" dedi. Bende ona dedim. Annemlerin uyandığını sanmıyorum. Bu yüzden Tikki'yi aşağıya gönderdim. Kendine yiyecek birşeyler aldı ve geldi. Bende o sırada giyindim.  Çantamı hazırlayıp Kahvaltı yapmadan, sadece annemlere küçük bir not bırakarak  okulun yolunu tuttum. Okula gittiğimde şaşırdım. Çünkü Adrien'da okuldaydı. Hah şansım bugün yerinde sanırım.  Hemen onun yanına giderek" M-merhaba A-adrien." Dedim. (Y/: yine kekeledin be yavrum.. biz seninle ne konuştuk...!   Tmm tmm sustum. Hadi devam edelim.)

Adrien: Merhaba Marinette. Bugün erkencisin. Noldu?

Mari: ş-şey d-ders çalışmaya geldim. E-evet nedeni b-bu.

Adrien: tamam. O zaman birlikte çalışmak ister misin?

Mari: o-olur *ne bir dakika. Evet mi dedim. Ve o bana teklif etti. Aaaaa..!!♥ bu harika.*

Adrien: Marinette. Iyi misin? Daldın gittin.

Mari: ne?? Eee... ben iyiyim h-hadi gel kütüphaneye gidelim.

Adrien: tamam.

*giderler*

Mari: eee... çalışmak istediğin bir konu varmı??

Adrien: olabilir. Anlamadığım birkaç konu var. Onları tekrar edersek önümüzdeki sınava hazırlıklı girmiş oluruz.

Mari: tamam.

(Yaklaşık 1 saat ders çalışırlar)
Y/: aferin size sizi gidi çalışkanlar sizii.😂

Adrien: saop Marinette. Senin sayende konuyu çok iyi anladım.

Mari:b- bişey değil.

Adrien: hadi gel artık sınıfa gidelim. Okula erkej gelipbderse geç gitmek istemeyiz değil mi?

Mari: kesinlikle

*Sınıfa giderler*

Alya:*Adrien ve Marinette'i görür *  hah geldiler. Sonunda kızım nerde kaldın? *fısıldayarak*ayrıca Adrien ile mi geldin?

Mari: uzun hikaye Alya. Teneffüste anlatırım.

*öğretmen sınıfa girer ve ders başlar*
(Y/: aklıma bişey gelmedi bu yüzden burayı geçiyorum. )

*ders biter*
Alya Marinette'i kolundan tutarak sınıftan çıkarır ve aşağı inip bir banka oturtur.

Alya: evett... herşeyi anlat bana.

Mari: hadi ama Alya abartma.*ayy ama ben anlatmadan dayanamam!!* offf tamam anlatıyorum. Gel otur.

*Anlatmaya başlar ve 10 dk boyunca konuşurlar*(Y/: üşengeç yazar 😂)

Alya: vay be ama....

Mari: ama ne?!

Alya: onunla yaptığın konuşmayı hayal ediyorum da... eee... ş-şey eee... A-Adrien b-b-ben....

Mari: ha ha çok komik.!

Alya: tamam tamam kızma ama elimde degil. Çok komik duruyorsun. Hmm... bence biraz daha havalı davransan Adrien belki sana bakabilir.

Mari: hadi ama.! Ben kendimden başkası gibi davranamıyorum ki. Hem de havalı davranmayı sevmiyorum. Ben neysem oyum. :/ :(

Alya: tamam. Üzülme.

(Y/: o kadar üşengecim ki Okulu geçmek istiyorum.... Hadi herkes eve. Okul bitti😂 tamam bende gideyim)

Marinette'in evinde

Mari: huhh yorucu bir okul günü daha.

Tikki:*hafiften güler* hı hı senin için herşey zor ki Marinette. Ama sen bir süper kahramansın bu yüzden seni anlayışla karşılıyorum.

Mari: eee...

Tikki: ne eee?

Mari: sen az önce neye gülüyordun kendi kendine?

Tikki: eee.. hiç.... hiçbirşey.

Mari: eminim öyledir. Hadi dökül Tikki.

Tikki: tamam. Alya'nın dediği şey aklımdan bir türlü çıkmıyor. Hah*iç çeker* bunu söylemek zor ama o haklı. Onun yanında sürekli kekeliyorsun. Ve eminim ki o birşeylerden şüphelenmiştir. Ve ona karşı hislerini hala söylemedin.

Mari: biliyorum. Tikki bu o kadar kolay değil.... *Adrien'ı düşünmeye başlar*

*O sırada Adrien'ın evinde*

Adrien: çok yorgunum.

Plagg: belli oluyor bende yorgunum. Hey ayrıca bugün bana peynir vermedin!

Adrien: ne??! Şaçmalıyorsun sana iki paket Camembert peyniri verdim. Hepsini yemiş olamazsın.... degil mi??

Plagg: tabii ki de..... yedim. Ne sandın? Hadi şimdi bana peynir verrr....

Adrien:*kısık bir sesle* sana boşu boşuna domuz demiyorum.! Al şunu ve bugün de bir daha peynir isteme. İdareli ye.

Plagg: tamam tamam. Eee.....*peyniri ağzına bir lokma da atar* Uğur böceği işi nasıl gidiyo?

Adrien: kötü. Ona bir türlü hislerimi söyleyemedim. *iç çeker*

Plagg: tabii söyleyemezsin. Çünkü sen ödleksin. Ağzında kırk saat keveliyorsun.

Adrien: ne yapabilirim? Lafı ağzıma tıkıyor.... bende... bende söyleyemiyorum.

Plagg: o zaman sende izin verme.

Adrien: haklısın.

*Marinette'in evinde*

Tikki: kekelemeyi bırakıp söylersen tabii.

Marinette: görürsün Tikki.


Adrien ve Marinette*aynı anda*: ONA AŞKIMI ISPAT EDECEĞİM...!



     ........To be continued.......

MariChat Love Story  ♥♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin