Arkadaşlar öncelikle söyleyeceğim şeyden dolayı beni öldürmek isteyebileğenizi düşünüyorum. Bu yüzden şimdiden özür dilerim.
Şimdi başlıyorum...
Söyleyeceğim iki tane haberim var. İyi ve kötü.
Genellikle ilk önce kötüyü duyup sonra da iyiyi duymanız gerekir. Bende bu yüzden böyle yapacağım...Kötü haberim şu ki; bir daha bu hikayelere devam etmeyeceğim. Neden diye soranınız olur büyük bir ihtimalle. Bu yüzden cevabım: bilmiyorum. Artık çok fazla miraculous fanı değilim. Ee nihayetinde artık 8. Sınıfım ki zaten bunla bir alakası yok. Sadece zaman geçtikçe insanın sevdiği şeylerin değişmesiyle alakalı benim durumum. Normalde bu hikayeleri silip başka bir sayfa açarım watty için. Ama yapmayacağım, çünkü bu hikayelerde inanılmaz emeğim var ve sadece benim emeğim değil, siz fark etmeseniz bile sizin bile emekleriniz var. Kıyamıyorum, bilmiyorum... bu konularda fazla ciddiyim. Bu yüzden silmeyeceğim. Ayrıca bu hikayeleri yazarken de çok fazla anım oldu. İstek var diye yazabildiğim kadar yazıp duruyordum. Ve en çok sevdiğim anım ise gecenin yarılarına kadar bunlarla uğraşıp, sonra sabah aynaya baktığımda kanlı gözlerle karşılaşmak. Skskssldlsmmsmdl böyle diyince kendimi psikopat gibi hissettim çünkü beni kan tutar da.😂😂 ama dediğim gibi çok eğlenerek,gülerek,ağlayarak yani fazla duygu değişimleri yaşayarak yazdım. Çok fazla anım var bunlarda. Offf, sürekli aynı şeyleri söyleyip söyleyip durdum ben sıkıldım vallaha. Siz de sıkılacaksınız bu yüzden kısa kesiyorum. Kötü haber buydu.
İyi haber ise yeni bir fantastiğe başladım. Tamamen farklı, yepyeni bir kitap. Konusu da daha değişik ama yine anlaşılır bir dilde, ve action'lı bir şekilde gidiyor kitap. Ve eğer beğenir ve istek alırsam sizden kitabı bitirip 2. Kitaba başlarım. (Aynı serinin). Bu arada adını söyleyeyim. Adı "//Power Academy//"
Bu arada söylemeyi unuttum. Bu seri benim başka bir hesabımda kalacak. Diğer hesabımın adı; @DamlaKeskin04Ve bu hesabım kalacak dediğim gibi ama iki hesabım olduğu için ve sürekli değiştirmek istemediğim için diğer hesabımda kalacağım. Bu yüzden bu duyuru adlı bölüme yorum atmayın çünkü büyük bir ihtimalle görmem. Bana onun yerine diğer hesabımdan sohbet kısmında veya konuşmalar kısmından yorum(bildiri) atın. Ve plsss diğer hesabımı da takip etmeyi unutmayın. Ok??
İnş. Duyurumu beğenmişsinizdir. (İyi olanı) kötü olanı beğenceğinizi düşünmüyorum ama kim bilir??
(Kalp atışı geldi aklıma sksksskskaödmsm)Neyse uzatmıyorum ve size son kez diyorum ki; kendinize iyi bakın,diğer hesabımda görüşmek üzereeee....👋
MUCİZEVİ KALINNN....❤️❤️❤️💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MariChat Love Story ♥♡
FanfictionBakalım iki Süper Kahraman Aşk hayatlarında nasıl kararlar alacaklar.