Marinette'den
Sabah geç kalktım, yine.! Elimde degil uykuyu seviyorum ve uyudukça uyuyasım geliyor. Kalktığımda Tikki çoktan uyanmıştı. Bende yatağımı toplayıp banyoya gittim. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra uyandığımı hissettim. Hemen üstümü giyinip ve çantamı alıp aşağıya indim. Annem kahvaltıyı hazırlamıştı. Hızlıca yiyip, mutfaktan birkaç kurabiye aldım ve çantama attım. Ne de olsa Tikki de kahvaltı yapmalı değil mi? Anneme ve babama sarıldıktan sonra evden çıktım. Yürürken Tikki çantamdan çıktı ve bana 'bugün söyleyecek misin?' Diye sordu. Ne diyeceğimi bilemedim ama eninde sonunda söylemem gerek bende ona 'bilmiyorum' dedim. Biz konuşurken okula geldiğimizi fark ettim. Kapıda ve karidorda kimse yoktu. Eyvah! Kesin geç kaldım. Tikki'ye saklan dedikten sonra kosarak sınıfa girdim. Öğretmen yine bana kızdı. Ama olsun artık buna alıştım. Hemen yerime oturdum. Ufff yine sıkıcı bir ders beni bekliyor.*öğle saatlerinde*
Adrien'dan
Artık öğle yemeği zamanı geldi. Ben ve nino çıkışa doğru yürürken önüme Marinette geldi ve bana 'birşey konuşabilir miyiz? Yalnız? ' dedi bende evet anlamında başımı salladım. Nino anlamış olacaktı ki bana görüşürüz deyip gitti. Bizde bir banka oturup konuşmaya başladık.
Marinette'den
Konuşmaya başladığımda kekelemeye başladım. Ahh!! Şapşal Marinette kim bilir şuan Adrien senin hakkında neler düşünüyor?! Ona 'b-bu b-benim için çok- derken birden bire Chloe'in bize doğru geldiğini gördüm yanında Sabrina da ahh yani "kölesi" de vardı. Sabrina'yı anlamakta güçlük çekiyorum ama bu beni değil onları ilgilendiren bir konu.! Chloe elinde bardakla geliyordu. Ne olduğunu anlamadım ama cok da aldırmadım. Chloe dibimize kadar geldi ve Adrien'ın kulağına bişeyler söylemeye başladı. Sonra gelip ikimizin arasına oturdu. Bana sinsi sinsi baktıktan sonra elindeki bardağı benim üstüme döktü...
Adrien'dan
Chloe'yi durdurmaya çalışacaktım ama başaramadım. Marinette in üstüne o meyve suyunu döktükten sonra herşey geride kaldı. Marinette çok özür dilerim.
Marinette'den
Olamaz.!! Her yerim battı. Bütün okula rezil oldum. Ben bunları düşünürken bir yandan gözlerim dolmaya başladı. Ve herkes bana aval aval bakıyordu. Bugün en kötü günüm olmalı. Kafamı Adrien'da doğru çevirdim. O da bana şaşkınlıkla bakıyordu. Üzerimdeki t-shirt desenli olsa bile beyazlığı daha ağıra basıyordu ve bu yüzden içim gözüküyordu. Bazıları bana bakarak gülüyor bazıları ise bakıp bakıp yanındakine bişeyler söylüyordu. En sonunda dayanamayıp ağlamaya başladım. Çantam ve ceketimi almadan okuldan çıktım. Bir dk. Ne?? Çantamı almadım mı? Olamaz Tikki orda kaldı. Neyse bişey olmaz... umarım. Zaten başıma gelebilecek en kötü şey geldi bile daha kötüsü olabilir mi? Derkennnn.... ahh demez olaydım. Pastanenin önünde manyak tipler vardı. Olamaz... şimdi ne yapıcam? Benim onlara baktığımı gördüler ve bana bön bön bakmaya başladılar. Ahh!! Şimdi yandım. Bir tanesi diğerlerine bişeyler söyledikten sonra hepsi bir anda bana doğru koşmaya başladılar. Aaaaa!!! Bende koşmaya başladım. Okula girecek iken düşündüğüm şey beni ordan çekti. O kadar hızlı koşmaya başladım ki onları gözden kaybettim. Arkama döndüm ve kimse varmı diye baktım. Yoktu. Işte bu çok garipti. Tam bir adım atacakken arkamdan birisi ağzımı tutup üstüme atladı. Ne kadar cok uğraşsam da kurtulamadım. Hem ellerimi hemde ağzımı tutuyordu. Çok çırpındım ama faydasızdı. Adam bana doğru yaklaştı ve bişey fısıldadı.
'Bu akşam ki yemeğimiz sensin'
Bunu duyduktan sonra daha çok hareket etmeye başladım ama adam diğerlerini de çağırdı ve hep birlikte beni tuttular üstündeki adam da bana yaklaştıkça yaklaşıyordu. Boynuma doğru eğildi ve öpmeye başladı sonrası karanlık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MariChat Love Story ♥♡
FanfictionBakalım iki Süper Kahraman Aşk hayatlarında nasıl kararlar alacaklar.