5. bölüm 'Adrien beni seviyor mu?'

108 9 8
                                    

Medyayı ilk gördüğümde şok oldum ve sevinçten evin içinde çığlık atmaya başladım.  Bu harika ve kitabım içinde müthiş bir haber...♥ MariChat sevenler kopsunn huhuu!! Düşünebiliyor musunuz? Balcony scene ayyy resmen bombe acaba ne konuşacaklar? Chat oraya neden gelecek? Marinette ona kendisi hakkında ne diyecek? Chat içeri girip Adrien'ın yani kendisinin fotoğraflarını görecek mi?? Gibi aklımda o kadar çok soru varki... heyecanla 2. Sezonu bekliyorum açıkçası. Neyse tamam ben gider (74 kelime oldu buda dahil)

Marinette'den

Sabah kalktığımda Adrien yoktu. Eyvah kesin geç kalktım diye beni bırakıp okula gitti off Marinette off hiç akıllanmayacaksın dimi? Su sorununu bir türlü çözemedin gitti.! Ben bunları düşünürken bir yandan da etrafa bakınıyordum ki komidinin üstünde bir not gördüm. Adım yazıyordu. Bende hemen açıp baktım. Adrien yazmış.' Yine geç kalacağını tahmin ederek sana bu notu yazdım. Umarım iyi uyumuşsundur. Ve söylediğim gibi Natalie çantanı getirdi. Ayrıca evine gidip sana birkaç kıyafet de almasını söylemiştim. Onları da almış hepsi masanın önündeki sandalyenin üstünde. Sakladım. Ne olur ne olmaz! :) sen bu mektubu okurken ben okulda olabilirim. Saate bak ve ona göre aşağıya gel olur mu? Kahvaltı yapalım. Ama eğer beni göremezsen masa da senin için bir kahvaltı bekliyor. Gidip yaparsın olur mu? En geç öğleye kadar okula gelmen gerek. Senin için rapor aldım da. Bu yüzden geç kalmamaya özen göster olur mu?

-sevgilerle seni seven Adrien.'

Ahhh çok güzel yazmış... bir dakika ne??!! Adrien beni seviyor mu?! Bu bir rüya dimi? Ahh tabii kide rüya canım aaaa hiç olur mu öyle şey. Hah... neyse rüya olsa bile gidip hemen çantamı aldım ve içine baktım Tikki Uyuyordu. Onu uyandırmam gerekti ve uyandırdım. Kendimi kötü hissettim çünkü çok tatlı uyuyordu. Keşke bölmeseydim. Ama ona olan herşeyi anlatmam gerek. Yavaşça onu elime aldım ve "Tikki seni uyandırdım ama sana anlatmam gereken şeyler var" dedim.

Tikki: hmmm... tamam Marinette ama ilk önce bana yemek verebilir misin??

Mari: tabii ki ama aşağıya inmem gerek tabii sana olanları anlattıktan sonra.

*Mari anlatır ve anlatır*

1hour later~  (flnn sjsjsjsjsjsj)

Tikki: vay canına buu.. inanılmaz Marinette.

Mari: biliyorum bende tam olarak alışamadım.

Tikki: şimdi siz..... birlikte misiniz??

Mari: sanırım. .

Tikki: neyse senin hazırlanman gerek Marinette çabuk ol yoksa geç kalacaksın.

Mari: biliyorum biliyorum o konuda üstüme yok zaten. (Skfnskdnwkdn)

Hemen ceketimin yanına gittim ve kıyafetlerim kurumuş mu diye baktım. Kurumuşlardı şanslı günümdeyim. Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım ve direk giyindim. Üstümde t-shirtü nereye koysam bilemedim ama sonra yatağın üzerine bıraktım. Çantamı ve ceketimi alıp aşağıya indim. Aşağıda Natalie ile karşılaştım bana yemek odasında kahvaltı yapabileceğimi söyledi ve bende acele acele gittim. Masaya oturdum ve etrafa bakındım gerçekten çok lükstü. Ama kaybedicek zaman yoktu raporun bitmesine yarım saatten az kalmıştı ve bende hala uyuşuklanıyordum. Hızlıca kahvaltımı yapıp evden çıktım. Tabii Tikki'ye de bişeyler vermeyi unutmadım. Doğruca okulun yolunu tuttum. 20 dk. Sonra nihayet okula varmıştım. Tam zamanında gelmişim. Okula girdiğimde ders zili çalmıştı ve bende koşa koşa sınıfa çıktım. Sınıfta Alya beni gördü ve hemen yanıma geldi.

Alya: sen nerelerdesin Marinette?? Seni aradım açmadın o kadar çok merak ettim ki seni.

Mari: geldim işte Alya hadi gel otura-

Dememe kalmadan arkamdan bir el omuzuma dokundu. Hemen arkamı döndüm ve kim olduğuna baktım. Bu Adrien'dı. Bana gülümsüyordu. Bende ona tebessüm ettim. Sonra biraz bana yaklaştı ve kulağımın dibine girdi.

Adrien: güzel uyudun mu??

Mari: E-evet ç-çok güzel uyudum. Teşekkür ederim.

Adrien: bişey değil.. sevgilim

Mari: s-s-sevgilimm??

Adrien: evet yoksa beğenmedin mi?

Mari: Hayır hayır ondan değil sadece kulağa biraz.... alışılmadık geliyor. Ama zamanla alışırım.

Adrien: tamam o zaman hafi geç otur.

Mari: tamam.

Bu sözler bana o kadar tuhaf geliyordu ki çok garipsiyordum şuan herşeyi. Ben...ve Adrien.... çok tuhaf ve bir o kadar da güzel. Yürüdüm ve masaya geçtim. Alya bana imalı bakışlar atıyordu. Sonra kulağıma gelip "bunların hepsini teker teker anlaracaksın bana tamam mı?" Dedi.
Bende 'tamam' anlamında başımı salladım. Oturduk ve bir süre öğretmenimizi bekledik. Ama sonra hiç beklenmiyecek bir şey yaşandı.  Içeriye akumatize olmuş öğretmenimiz girdi. Ve herkese saldırmaya başladı. Ve bu sıradan bir akumatize olmuş birisi değildi... bu bir melezdi...

(The originals' ı izleyenler bilir sjsjdx)

Yarı kurt adam yarı vampir. Herkese saldırıp herkesin kanını içiyordu. Sonra bir anda bana baktı. Bende kaçmaya başladım ama benden hızlı olduğu için beni yakaladı. Ve üzerime atladı. Bende çırpınmaya başladım. Ama artık sonum geldi demektir!!...

Evetttt uzun süre sonra döndüm bir ara wattpad'e hiç girmemwye başladım ama dün tatilden buraya gelirken otobüste çok canım sıkıldı ve wattpad'ten kitap okumaya başladım. Şimdi de 2016'dan yarım kalmış bölümümü tamamladım umarım beğenirsiniz biraz action katmak istedim hikayeye bu yüzden the originals' tan biraz alıntı yaptım ve yeni bir karakter ekledim. Bu arada BURASI ÇOK ÖNEMLİ BU YÜZDEN OKUYUN!!!!
Bir daha ne zaman yazabilirim bilmiyorum çünkü bu benim normal telefonum değil ve bu sene TEOG olduğu için ailem benden bu telefonumu alıyo. Ve sadece özel günlerde foto çekinmek için veriyorlar eğer bir dahaki sefere yazabilirsem yazıcam ve bir sonraki bölüm çok action'lı olucak hazır olunnn..... ♥♥♥

MariChat Love Story  ♥♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin