Marinette'in evinde
Tikki: vay be. Hırsına diyecek sözüm yok. Ama kendine güveniyor musun?
Mari: tabii ki de. Emmm.... Hayır *gergin gülüş*
Tikki: ahh... senle işimiz var Marinette.
(Y/: Tikki'nin kısımlarını onun ses tonunda okumanızı tavsiye ederim. Daha güzel oluyo çünkü bende o kafayla yazdım (Tikki'yi düşünerek))
Mari:*esner* ahh şimdi yatmamız gerek Tikki. Sabah konuşuruz olur mu?
Tikki: tamam. Iyi geceler Marinette.♥
Mari: sana da Tikki.♥
O Sırada Adrien'ın evinde
Plagg: vay vay.... peki bundan eminmisin hırslı çocuk?
Adrien: kesinlikle. Onunla ilk karşılaştığım anda ona bunu söyleyeceğim. Yemin ederim.
(Y/: In the rain sahnesi aklıma geldi. Orda da "yemin ederim" demişti çok tatlıydı. Eeee... tamam ben gider)
Plagg: hı hı eminim ki öyledir *esner* ahh benim uykum var hadi artık yatalım.
Adrien: tamam. Iyi geceler Plagg.
Plagg: s-sanadaaa *trans Atlantic*
*Sabah*
Marinette'in evinde
Tikki: Marinette Marinette hadi uyan bir akuma!
Mari:*esner* ne diyosun Tikki? Bj saatte akuma olması imkansız.!
Tikki: sen öyle san. Bak!
Mari: *camdan bakar* olamaz haklıymışsın Tikki. *hemen yüzünü yıkar ve odaya yeniden döner* tamam hazırım. TİKKİ BENEKLER!!!
*Dönüşür*
Uğur b: görev zamanı.!
O sırada Adrien'ın evi
Adrien:*esner* huh? Bu seste ne böyle?
Plagg: a-a-akumaaaaa.... *trans Atlantic*
Adrien: Plagg hadi uyan.
Plagg: *horlar* hayırrrrr.....
Adrien: peki ya peynir verirsem??
Plagg: olmazzzz.... ne bir dk. Peynir mi? Evettt.... *kalkar*
Adrien: biliyordum. Ama şimdi peynire zaman yok. PLAGG PENÇELER!!!
*Dönüşür*
Kara k: böceğimi görme zamanı!♥
Uğur b: ahh nerde bu Kedicik? Ne bir dk. Ben Kedicik mi dedim? Ahh bana noldu böyle?
Kara k: bakıyorum beni arıyorsunuz..♥
Uğur b: n-ne alakası var canım?? Tamam hadi gel şu akumayı yakalamamız gerek.!
Kara k: büyük bir zevkle.
*Savaştan sonra*
Uğur b: bay bay küçük kelebekçik. Mucize Uğur böceği.
Ikisi birlikte: çak bakalım!
Uğur b: upps gitmem gerek!
Kara k: aa dur! Bekle lütfen. :(
Uğur b: noldu kara kedi?
Kara k: *ona yaklaşır ve kulağına doğru fısıldar* bu gece Eiffel Tower'da... seni bekliyecem.
Uğur b: a-ama??!!
Kara k: sadece.... gel yeter. Tamam mı? *gider*
Uğur b: noldu acaba? Hmm... neyse *eve gider*
Adrien'ın evinde:
Adrien: uhh... sonunda bugün karar günü. Bana ya Hayır ya da evet diyecek. *iç çeker ve kendini yatağa atar* uhh... çok yorugunum.
Plagg: bende senin kadar yorgunum. Bana peynir ver. Sabahtan beri bu anı bekliyorum. Beni kandırdın.
Adrien: al!*peyniri ona doğru atar*
Plagg: hey kıymetlimi neden yere atıyorsun?! Seni gidi.... ahh *bir lokmada ağzına atar* neyse boşver.
Adrien: hiç vazgeçmiyeceksin dimi?
Neyse ben biraz uyumak istiyorum. Beni kaldırır mısın? Plagg? Plagg!! Ahh seni gidi domuz ancak ye! Ve yat! Neyse ben en iyisj alarmı kurayım. *esner* uyusam iyi olur.O sırada Marinette'in evinde
Mari: ahh Tikki çok yorgunum. Ve hala anlamadım Kara kedi. Neden beni çağırdı ki? Bana mumlarla falan romantik ortam ayarlayıp bana aşık olduğunu mu söyleyecek yani?
Tikki: sanmıyorum. Ama söyleyeceği şey önemli olsa gerek. Çünkü seni oraya davet ederken ciddi gözüküyordu.
Mari: bilmiyorum ama o zamana kadar dinlenmem gerek. *esner* ahh uğur böceği olmak hiç kolay değil.
Tikki: biliyorum Marinette bende yoruluyorum. Bu arada bana kurabiye verme Şansın varmı?
Mari:Tabii aşağıda anne- huh? Saklan Tikki birisi geliyor.
Tikki: tamam.
M. Annesi: tatlım yepyeni fırından çıkmış kurabiyelerden istersin diye düşündüm. Ne dersin?
Mari: saol anne bitanesin. Bende tam almaya geliyordum.
M. Annesi: aklını okuduğum söylenebilir o zaman. :)
Mari: evet. *esner* çok yorgunum bunları yiyip yatarız. Ee. Yani yatarım. Hehee *gergin gülüş*
M.Annesi: ahh Marinette uykusuzluktan ne dediğini ne bilmez oldun. Neyse ben seni yalnız bırakayım da sen dinlen olur mu?
Mari: tamam anne saol :)
*M. Annesi gider*
Mari: huhhh.. ucuz kurtulduk Tikki.
Tikki: evet. Hmm... enfes kokuyor.
Mari: afiyet olsun *esner* ben yatıcam. Ama saatimi kurmadan olmaz. *kurar* tamamdır iyi geceler Tikki.
Tikki:*ağzı dolu* iyi geceler Marinette.
....To be continued....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MariChat Love Story ♥♡
FanfictionBakalım iki Süper Kahraman Aşk hayatlarında nasıl kararlar alacaklar.