1

331 29 8
                                    

Tak vítám vás u nové knížky doufám že se vám bude líbit.

Můžeme začít😘

,,Ťuk ťuk "ozvalo se za dveřmi
,, princezno Marinette je čas vztávat" řekla její věrná služebnice a kamarádka Alya.
,, dobré ráno Alyo a kolikrát ti mám říkat ať mi tykáš " řekla Marinette.
,,dobré ráno ani nevim ale určitě hodněkrát" řekla Alya a roztáhla hebvábné záclony a pustila dovnitř paprsky slunce.
,, ne já chci ještě spát" zabrblala Marinette a zahrabala se do peřiny.
,, ne já nikam nepůjdu chci spát" mumlala si.
,, nene princezno zítra máte narozeniny bude vám krásných 16 let a budete si moc vybrat prince" řekla Alya. Marinette nesnášela když ji někdo něco nutil. Odkryla se peřinou a sedla si.
,, já nikoho nechci jasný " řekla dost nahlas až se Alya lekla.
,, já už musim princezno" řekla Alya uklonila se a odešla.

Snídaně

Marinette už šla chodbami kvůli ránu byla celá nevrlá nejradši by všechny zadupala do země.
Už stála před dveřmi které vedou do jídelny. Komorní dveře otevřeli.  Král  i královna seděli u stolu.
,, Matko, otče" řekla rázně a uklonila se.
,, dobré ráno zlatíčko jak ses vyspala" řekla sladce královna.
,,dobře,  vy? " zeptala se s úctou.
,,výborně!  Už asi o tom víš,  jak jsem pochopila"
,,jistě " a otočila hlavu směrem k oknu aby se nemusela koukat na královnu.
,,Moje milá,  " začal král   ,, si naše jediná dcera,  a tak jistě víš že tě budem muset provdat za prince"

,,otče,  prosím " přiklekla k otci na kolena,,  neber mi můj šťastný život,  až se ukáže ten  pravý vezmu si ho "
,,vstaň " řekl rázně ,, jak jsem řekl zítra si někoho vyber a hotovo "
,, Ale.. "
,,už jsem řekl Marinette a přestaň se mnou diskutovat " Marinette vstala.
,,Jsem vaše dcera?  Tak proč mě nutíte do čeho nechci,  tomu vy říkáte hodní rodiče. " křikla otočila se na potpatku a odešla a dveře za sebou silně zavřela až se zvuk rozléhal po celé komnatě.

Marinette

Uteču,  to to jediný co mi pomůže.

Na království u Adriena
Adrien

Slunce už je na obzoru a sluneční paprsky se odrážejí od krásného jezírka co mám před oknem.

Už jsem po snídani a sedím u okna a přemýšlím nad svým životem a taky na Chloe je to jedna z nejbohatších princezen světa a no jak pravý otec tak krásná a bohatá princezna ta by se vyjímala po tvém boku nejlépe.
Chce mě  s ní zasnoubit,  nechci jí  je tak,  tak nemožná , ufňukaná , arogantí,  namyšlená  a nelíbí se mi.  Nikdo si možná nad tim láme hlavu a říká ' Adriene,  blondýnky ty jsou tak krásné a vypadají křehce ' no to Chloe určitě ano.

,,Princi Adriene"
,,Nino? " můj sluha a i kamarád .
,,Už přijela "
,, ne,  řekni jim že  jsem onemocněl nebo že jsem jel na lov ale s tou ukřičenou slečnou nechci mít nic společného "
,,To je tak hrozná? " podivil se Nino a já jsem na něj vytřeštil oči.
,,Hrozná,  ona je prostě ulítlá, nemožná,  praštěná"
,,No tak klidněte ten slovník princi"
,,nikam nejdu " řekl jsem .
,, a co jim mám říct že si pan milistivý princ uráčil nepřijít " řekl naštvaně.
,,Co si to vůbec ke mě dovoluješ Nino,  víš ty kdo já jsem. " zařval jsem.
,,Tak se podívej te princi,  jestli se nebudete chovat líp,  tak vás začnu přirovnávat k slečně princezně   Chloe. " teď mě naštval a to hodně,  chytl jsem meč co jsem měl za pasem.
,,Co si to dovoluješ ihned se omluv nebo tě  tu na místě zabiju za drzost. " zařval jsem.
,,Tak pojďte zabijte mě , a budete dělat až mě tu podříznete,  to se princezny Chloe nikdy nezbavíte "
,,Jó?  A na ti si přišel jak " ,,to jsem teda co odpoví... Ha"

Poodešel ke skříni a vytáhl nějaký svitek. A přišel ke mě,  pomalu ho rozvinul byla na něm dívka,  hezká dívka no dobře vypadala úžasně.

,,Kdo to je? " zeptal jsem se dost mě to zarazilo že mi něco takového ukazuje.
,,Tohle je princezna Marinette ze vzdálené země,  hezká co,  no a zítra slaví své 16 narozeniny"

,,no a? " vůbec nechápu co po mě  chce.

,,no v 16 letech si bude muset vybrat svého nastávajícího "
,,Jako já? "

,,no pokud se budete takhle chovat tak ne"

,,na co tím narazíš? Jako že se chovám špatně? A co když je to zase nějaká nafrfňaná princeznička s nosíkem nahoru. "

,,Princi nechci vás urazit ale přesně co jste řekl teď vy tak jste"

,,Nino! "

,,Mluvím pravdu   vy nechcete aby vaše nastávající byla nafrfňaná,  ale proto budete muset taky něco dělat. "

,,takhle mě vychovali takový sem"

,,tak se změňte "

,,jak? "

,,pokud dovolíte já s radostí    pomůžu? "

,,Doopravdy se chovám tak strašně,  a upřímně"

,,Já mluvím vždy upřímně princi , není to ještě úplně nejhorší, ale.. "

,,pomůžeš mi? "Skočil jsem mu do řeči nevim co to do mě vjelo, ale věděl jsem že když Nino říká že se chovám hnusně tak je to pravda.

,,Jistě že vám pomůžu,  ale ta princezna,  nemůže být vaše " řekl.

,,Proč? "

,,tak zaprvé já sem vám ji ukázal jen aby jste se uklidnil,  zabralo to  a to jsem rád , za druhé je daleko a zatřetí " ukazoval na prstech,, pochází z středně bohatých království a tak ji nemůžete mít "

,,Já jsem v klidu,  daleko mám kočár koně dojel bych za ní  i na konec světa kdybych ji poznal a miloval,  no a ikdyby byla z nejchudšího království a miloval bych ji tak si ji vezmu ikdybych se měl rokrájet"

,,vy princi jste tak šlechetný a hodný,  ale máte taky černé stránky "

První kapitola doufám že se vám líbila .

Prosím dejte mi názor jestli se vám líbí.

luciiiinka 👑

First love princessKde žijí příběhy. Začni objevovat