6

148 16 3
                                    

Něco se stalo , jejich vůdce  naklonil hlavu na stranu , šibalsky se  usmál a luskl prsty, a já ucítila nemožnou bolest mezi lopatkami a pak jsem se s křikem sesunula k zemi. Nic jsem neviděla,nic jsem necítila..

Drásající bolet mě donutila k probrání z mého omdlení.
Slyšela jsem klapot koní ,nebyl jeden,bylo jich hodně. Neměla jsem ani sílu otevřít oči.

Víte , žít v království ,kde jste královský rod a vychovávají vás podle toho ,jak jsou určené pravidla , podle kterých se musíte řídit ať se vám chce či ne. Na takové podmínky jsem nikdy v životě nezažila a ani zažít neměla. Já se měla provdat za nějakého prince a žít s ním a rozvíjet království jak se patří.
A co jsem teď? Už slova mi docházejí když vidím jak jsem dopadla.
Byla jsem unesena. Však, je to má chyba.

,, Až dojedeme do vesnice Magger ,tak musíme dohodnout strategii další jízdy. Nesmíme ztrácet čas. Tu holku  musíme dopravit v čas!" Zavelel jeden z mužů.
,,Jak další strategii? Vždyť už ji máme," vykřikl druhý.
,, Kdyť jsou nám v patách! " Vykřikl třetí ,, neslyšíš jejich koně , jak cválají ? Hledají ji. Nemáme čas dělat jiné strategie , musíme se řídit podle té co máme."

Adrien

Den , už je to den co bloudíme po lese. Je to jako, kdyby jsme byli nějací detektivové , kteří hledají člověka a nevědí ani stopu.
Zastavil jsem svého , už tak unaveného, koně.
,, Pane, tohle nemá cenu. Naši koně jsou unavený  a my nic nemáme ,ani jednu stopu." Řekl Nino zklamaně a pohladil svého koně.
,, Pojedeme ,a najdeme město a zjistíme situaci. Musíme něco najít. Musí být nějaká stopa. Už něco našli ,Nino prosím ta dívka je v nebezpečí" řekl jsem prosebně a pophnal Plagga.

Otočil jsem se na Nina a uviděl jsem jeho grimas, kterému jsem se musel zasmát. On se jen zamračil a křikl: ,, Radši jeď!"
,, Vždyť jedu " řekl ještě se smíchem,to už mě Nino dohnal a praštil mě do ramene.

Asi po dvou hodinách jsme dojeli do vesnice Nisar. Nebylo to nějaká vesnice ,ve které by jsme mohli zjistit něco více než jsme věděli. Byl to takový zapadákov , ale koupili jsme si tam alespoň chleba a vodu a pro koně jablka.

Marinette

Čas plyne tak pomalu ,jako by byl zpomalený.
Zastavili.
,, Uděláme si přestávku už se stmívá , ráno zase vyjedeme. Už to nemá cenu" zavelel jejich vůdce.
Bez jediného slova začali stavět stany a rozdělávat oheň , mě si nevšímali , protože si mysleli že spím. Ležela jsem na koni , taková póza na koni je velice nepříjemná a tak mě bolelo snad celé tělo. Ale už to bylo nepříjemné. Otevřela jsem oči a posadila se. Samozřejmě , že jeden byl u mě a když jsem se posadila,tak se napřímil a beze slova mi podal ruku abych mohla slézt.
,, Potřebujete něco?" Zeptal se slušně. Podívala jsem se na něj trochou podezřele. Však on mi to oplatil vřelým úsměvem.
,, Em , tak trochu vody , prosím" odpověděla jsem také slušně a pousmála se.
,, Jistě ,tak pojďte " řekl a vyšel krokem napřed abych ho mohla následovat , což jsem udělala. Byl by to zbytečný odpor a navíc ,tenhle se ke mně choval slušně, další problémy si dělat nebudu.
,, Věřím , že se k vám nechovají hezky " prolomil ticho a pokračoval ,, jejich hrubé chování k vám je nepřípustné , jste dáma,tohle by si neměli dovolovat . " Viděla jsem že byl naštvaný. Neodpověděla jsem mu , nevěděla jsem co.
,, Myslí si, že tím že vás unesou , vaši zemi zničí , že nebudete mít nástupce. Že vás zabíjí a tím zničí vaší zem.
Jistě , že vás hledají stráže. Nenajdou nás to vím. Ale je tu velké ale." Podíval se na mě a pak pokračoval dolů , nejspíše k nějaké řece.
,, Jaké ale?"  Byla jsem zvědavá. Proč nás nemůžou najít stráže ? Jaké ale ?
,, Je tu i někdo jiný , kdo vás hledá"
,,Ale vždyť já vím , že se kvůli mě vydali i místní lidé , který mě chtějí najít"
,,To ano ,ale tohle je princ"chvíli jsem na něj šokovaně hleděla.
,, Cože?"
,,Ano , princ. Přece se neví jaký, ale je to princ." Zastavila jsem se, samozřejmě on také.
,, Pojďte,jinak nás budou hledat."
Řekl vlídně.
,, Jak to že nevíte jaký to je? "
,, Protože nejsou informace ,nikdo ho neviděl. Jakou máme šanci vědět ,kdo to je?"
,, Pokud někdo z královské rodiny opustí svou zem ,tak se s ním pouštějí stráže. Ale pokud princ opustil zemi bez toho že by se o tom dozvěděl palác , tak se hledá. Takže tak i tak byste se to mohli dozvědět." Řekla jsem.

Vítám vás, po dlouhé době přidávám další díl.
Doufám že se vám líbil ,a že mě podpoříte hvězdičkou či komentářem.
Moc vám děkuji.

Luciiiinka👑

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 02, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

First love princessKde žijí příběhy. Začni objevovat