Zara Larsson - Uncover

186 5 1
                                    

Nobody sees, nobody knows
We are a secret, can't be exposed
That's how it is, that's how it goes
Far from the others, close to each other

Zijn lippen voelen hemels. Nooit had ik dit gedacht, nooit had ik gedacht om met hem te zoenen. Alleen in mijn dromen. Wist niet dat dit werkelijkheid kon worden.

'Hoe gaan we nu veder?' Vraagt Eva onzeker als ze de zoen hebben afgesloten. 'Hoe bedoel je?' Schrikt Wolfs van haar reactie. Bang dat ze nu gaat zeggen dat ze hem niet wil. 'Hebben we nu iets?' Vraagt ze terwijl ze naar de grond kijkt. Wolfs houd zijn vingers onder haar kin en duwt haar hoofd omhoog. 'Wat mij betreft wel', zegt hij. Eva kijkt hem verliefd aan met ene grote glimlach op haar mond. 'En hoe doen we dat met ons werk?' Is haar volgende vraag. Nog steeds staan ze op dezelfde plek waar ze hebben gezoend. In de keuken. Na het afwassen is het gebeurt. Ze stonden dicht bij elkaar en konden zich allebei niet bedwingen. 'Niemand hoeft dit te weten toch? Ons geheim. Niemand ziet het, niemand weet het. Wij zijn een geheim dat niet onthuld zal worden. Dat is hoe het is, dat is hoe het gaat. Ver van de anderen, dicht bij elkaar'. 'Mooi gezegt', is Eva het eens met Wolfs. Terwijl er een laagje water in haar ogen staat. En voor de tweede keer deze avond belanden hun lippen op elkaar. Terwijl haar handen door zijn haren gaan en zijn handen over haar rug strelen.

'Nu kan ik ook niet meer van je afblijven', zegt Wolfs als ze de zoen hebben afgelosten. 'Mooi zo, ik ook niet van jou', zegt Eva waarna ze op haar lip bijt. 'Eva van Dongen, je maakt me helemaal gek', zegt Wolfs uiteindelijk. Stiekem wist ze dit, stiekem deed ze dit wel vaker en werd Wolfs er helemaal gek van. Hij loopt naar haar toe en begint haar weer te zoenen, dit keer vuriger en sneller dan de eerste keren. Hij verplaatst zijn handen naar haar billen en tilt haar op. Waarna zij haar benen om zijn middel slaat. Dit terwijl hun lippen nog steeds op elkaar zitten. Hij pakt haar goed vast en loopt de trap op. Waarna hij naar zijn slaapkamer loopt en haar op bed neerlegt. Voor even laten hun lippen elkaar los maar zodra Wolfs boven op komt liggen, zijn hun lippen weer opelkaar geplakt. Hun handen strelen elkaars lichaam. Voorzichtig gaan èèn voor èèn alle kleding stukken uit. Niet te snel en niet te wilt, niet wetend of de ander dit wel wil. Uiteindelijk zet Wolfs de stap en begint hij haar te verwennen. Eerst met zijn vingers. Waardoor zij luid gehijg produceert. Een teken voor hem dat ze het fijn vind. Waarna hij het tijd vind om een stapje veder te gaan en haar met zijn tong te verwennen. Waarna ze niet meer zachtjes kan wezen. Net voor haar hoogtepunt stopt hij en kruipt weer omhoog naar haar lippen, waar hij die van hem op plant. 'Nou!' Zegt ze geïrriteerd. 'Wat?' Zegt hij plagend. 'Moest je nou stoppen?' 'Ja', is zijn simpele antwoord. Waarna zij hem omver duwt en zijn nu boven op hem ligt. Waarna zij, net als hem, eerst hem verwent met haar handen en dan naar beneden gaat om hetzelfde met haar mond te doen. Net voor zijn hoogtepunt komt ze omhoog. Waarna Wolfs een zielig gezichtje trekt. Dit tot hilariteit van Eva. 'Vervelend he?' Zegt ze waarna ze haar tong uitsteekt. Hij duwt hij weer terug, komt boven op haar liggen. En dan gebeurt hetgeen waar ze allebei al de heletijd op wachten. Hij gaat in haar en ze gaan helemaal in elkaar op.

'Het was fijn', zucht Wolfs verliefd. 'Heel fijn', zegt ze terug. 'Ons geheim, Eef'. 'Ons geheim, Flo', waarna de twee lachen. En ze voor de zoveelste keer deze avond hun lippen op elkaar drukken. 'Ik hou van je, Floris Wolfs'. 'En ik van jou, Eva Van Dongen'.

- Ik wou het eerst niet doen, maar vind het toch wel leuk om een filmpje bij de verhalen te zetten. Een filmpje over het liedje. Als je niet weet welk liedje het is kan je filmpje luisteren. Ik heb het ook bij de andere hoofdstukken gedaan, als je die nog even wilt zien kan dat gerust. Hopelijk vinden jullie het wat!

Fleva ~ Songteksten Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu