Kom dichterbij me
Geef alles wat je hebt en wees de mijne
Gooi alles van je af en we verdwijnen
Oh jij en ik voor altijd bij elkaar'Nee, Wolfs! Ik kan geen taart bakken!' Zegt Eva lachend om het belagelijke idee van Wolfs. 'Ah toe? Omdat het mijn verjaardag is', zegt hij met een pruillip. Ja, vandaag is Wolfs jarig, 45 jaar alweer. Het is zondag, dus zijn ze beide vrij. Alleen Wolfs wil zijn verjaardag niet vieren. En Eva is Eva niet als ze toch niet iets voor hem had gekocht. Een horloge, gloed nieuw. En hij was er blij mee. Zo blij heeft Eva hem nog nooit gezien. Alleen omdat ze zich verveelde vandaag wil Wolfs een taart gaan bakken, alleen gaat hij dat natuurlijk niet alleen doen. 'Alsof het helpt dat ik ga helpen. Waarschijnlijk ligt straks heel de keuken eronder en is de taart aangebrand', lacht Eva om het idee dat ze al helemaal voor zich ziet. 'Nee, dat gebeurt niet! We doen het toch samen!' Eva kijkt hem een tijdje aan in zijn ogen. Waarna Wolfs haar mee trekt naar de keuken.
'Hoeveel bloem?' Vraagt Eva als Wolfs Eva toch heeft over kunnen halen om mee te helpen. Niet dat ze een andere keuze had. '200 gram', geeft Wolfs antwoord op haar vraag. 'Maar je hebt echt nog nooit een taart gebakken?' Vraag Wolfs verbaasd. Eva schudt haar hoofd en kijkt naar beneden. Ze is er niet echt bepaald trots op. En snel bang dat ze nu iets fout gaat doen. 'Nou mooi!' Zegt Wolfs. Eva kijkt hem verbaasd aan. 'Gelukkig ben ik kampioen in taarten bakken, dus ga ik jou je eerste taart laten maken', zegt hij met een big smile op zijn gezicht.
'Je moet meer bloem pakken!' Zegt Wolfs. Waarvan er een zucht komt van Eva haar kant. Ze haalt het deeg weer van de deegroller af. 'Dit is al de derde keer dat het verdomde deeg eraan blijft plakken', zegt Eva gefrustreerd. Ze smijt het deeg op het aanrecht. 'Ik stop ermee', zegt ze boos, waarna ze wegloopt. Wolfs pakt haar nog snel vast aan haar boven arm, en trekt Eva terug. 'Dat denk ik niet', zegt hij. 'Kom ik ga je helpen.' Eva gaat terug staan op de plek waar ze een paar minuten geleden ook stond, om het deeg uit te rollen. Wolfs komt dicht achter haar staan. Eva voelt zijn buik in haar rug. Eerst schrikt ze ervan, maar blijft rustig staat totdat Wolfs haar gaat helpen. Wolfs blijft dicht achter Eva staan en strooit veel bloem op het keukenblad en over de deegroller. 'Een beetje zachtjes mag wel!' Zucht Eva. Als ze kijkt naar haar zwarte blouse dat nu helemaal onder de bloem zit. Wolfs kijkt over haar schouder heen naar haar buik. Wat inderdaad helemaal wit is. Eva draait haar hoofd naar die van Wolfs en ziet nu pas hoe dicht zijn hoofd bij dat van haar is. Wolfs draait ook zijn hoofd om en kijkt in de ogen van Eva. Waarna Eva een streep bloem op zijn neus smeert. Van schrikt deinst Wolfs achteruit.
Eva draait zich op naar Wolfs en schatert het uit van het lachen. Wolfs kan er echter niet om lachen en kijkt haar boos aan. Waarna Eva ook stopt met lachen. Wolfs loopt naar haar toe. Eva voelt hoe de tenen van Wolfs haar tenen rakken. Wolfs legt zijn handen achter Eva op het aanrecht en kijkt haar diep in haar ogen aan. Waarna hij een hand vol bloem over haar hoofd strooit. Eva slaat een gilletje. Wolfs komt niet meer bij van het lachen. Eva's gezicht en haar zit helemaal onder het bloem. Eva kan hier dus niet om lachen en pakt het bakje met bloem, dat nog half vol zit. En gooit de hele inhoud over Wolfs' hoofd heen. Even kijken ze elkaar boos aan, maar nog geen paar seconde later komen ze terecht in een lachbui.
Eva gaat op het aanrecht zitten en haalt haar elastiekje uit haar haar. Waarna ze er wild mee gaat gooien. En een poging doet om de bloem uit haar haar te halen. Wolfs staan aandachtig naar Eva te kijken. Het ziet er verleidelijk uit volgens hem. Wolfs loopt naar Eva toe en gaat tussen haar benen staan. Eva kijkt hem verbaasd aan, maar gaat met haar hand door zijn haren. 'Ja, met al dat witte bloem ben je nog grijzer, Wolfsje', lacht Eva hem uit. Ze gaat helemaal stuk, maar Wolfs kijkt haar boos aan. Na een paar minuten stopt ze met lachen en kijkt hem aan. 'Ik vind jou anders alleen maar sexy met witte haar', zegt Wolfs ineens. Eva kijkt verlegen de andere kant op. 'Eva,' zegt Wolfs. Eva draait haar hoofd om en hij komt voorzichtig met zijn hoofd naar die van haar toe. Voordat Eva kan beseffen wat er gebeurt zitten zijn lippen al op die van haar. Even gebeurt en niks, maar wanneer Eva beseft wat er gebeurt haalt Wolfs zijn lippen van die van haar af. Wolfs kijkt haar met een glimlach aan. Totaal geen spijt van wat er net is gebeurt.
Na een tijdje schenkt Eva Wolfs ook een glimlach. Ze kijkt achter zich, en slaat met 1 handbeweging alle spullen van het aanrecht op de grond. Wolfs kijkt haar vragend aan. Maar wanneer Eva met haar hand de kraag van zijn overhemd vastpakt, op het aanrecht gaat liggen en hem meetrekt, kijk Wolfs haar alleen maar verliefd aan. Eva trekt Wolfs zover over haar heen dat hij zijn lippen op die van haar kan drukken. Ze raken verdiept in een intens liefdevolle zoen. Eva maakt onder tussen de knopen van haar blouse los. Waarna Wolfs langzaam vanaf haar lippen afzakt naar beneden. Hij blaast op haar blote buik en drukt er kusjes op. Eva gaat helemaal in hem op, dat ze een kreun niet kan onderdrukken. Wolfs gaat weer terug naar boven alleen stop eerder, bij haar borsten. Met zijn ene hand kneed hij haar bh dat nog over haar borsten zit en met zijn mond drukt hij een kus op de bh van haar andere borst. Haar bh zit er nog wel om haar borsten, maar Eva geniet wel van de handelingen die Wolfs uitvoert. Wolfs komt weer veder naar boven en drukt zijn lippen weer op die van haar.
Eva zit ondertussen te prutsen met de knoopjes van Wolfs' zijn overhemd. Nu ze toch al zo ver gaan wil Eva veder, ze wil alles van hem. Wolfs gaat door met haar te zoenen, maar Eva zucht dat ze zijn overhemd niet uitkrijgt. Door de zucht laat Wolfs haar lippen los en gaat iets boven haar hoofd hangen.Hij kijkt haar verleidelijk aan. 'Kom dichterbij me, geef alles wat je hebt en wees de mijne', zegt Eva tegen Wolfs. Waarna Wolfs zijn overhemd los knoopt en hem verleidelijk uittrekt. Eva kijkt hem lachend aan en bijt met haar tanden op haar onderlip. Wolfs kan die verleiding niet aan en drukt zijn lippen weer vol op die van haar.
Daarna tilt Wolfs haar op en Eva slaat haar benen om zijn lichaam heen, haar handen legt ze in zijn nek. Wolfs loopt met haar naar de eettafel. Hij zet haar neer. 'Gooi alles van je af', zegt Wolfs. Waarna hij haar helpt om haar blouse uit te treken waarna haar bh ook mee uit gaat. Waarna hij gelijk op haar borsten afstort en hij met mijn mond en lippen haar borsten verwend. Ze geniet ervan en gaat met haar handen door zijn haren, die overgens nog steeds onder de bloem zit. Eva begint steeds harder te kreunen. Wolfs gaat naar een tijdje weer met zijn hoofd omhoog en kijkt haar diep in haar ogen aan. 'Jij en ik voor altijd bij elkaar', zegt Wolfs verliefd. Eva drukt - als teken dat ze het met hem eens is - haar lippen op die van hem. Hij pakt haar weer op en loopt mij haar in zijn armen naar boven toe. Waar ze samen de beste verjaardag van Wolfs in heel zijn leven vieren!
1400 woorden!☺️ Het heeft even geduurd maar dan is er (hopelijk) een leuk verhaal online gekomen. Ik weet nog niet of dit de laatste is. Af en toe als ik iets leuks bedenk komt er weer een verhaal online. Houd mijn account dus goed in de gaten!
p.s. dit verhaal heb ik bedacht toen ik de clip van "zomaer - misschien verliefd" keek. Dat stukje dat Britt en Robin zoenen terwijl Britt op de tafel ligt. En natuurlijk moest ik meteen weer aan Fleva denken!😊💕