2.rész

24 1 0
                                    

Mikor közelebb léptem a géphez, hogy megvizsgált a hang forrását, alig tudtam felfogni mi történt. Egy fotó! Kiáltottam föl, majd kezemet gyorsan a számra tapasztottam, nehogy felkeltettem valakit. Alaposabban személyre. Vettem a képet.
-De, h-hisz ez én vagyok!
Ez az a kép volt amit a lány készített rólam. De hisz ez nem lehetséges, csipkedni kezdtem magam, hátha álmodok. A csípések után mindig felszisszentem a fájdalomtól, és rá kellet döbbenjek, ez bizony a valóság. Kivettem a képet a masinából és leültem vele az ágyamra. Elgondolkodtam, logikus magyarázatot kerestem.
-Talán valaki csak meg akar ilyeszteni!-gondoltam magamban.
De ez eléggé lehetetlen volt, h-hisz senki nem készített rólam képet egy mezőn, a pizsamámban. És főleg nem most. Tovább folytattam az agyalást,  de semmi értelmes nem jutott eszembe. El kellet fogadnom, hogy az a lány fotózott le. Azzal a géppel, ami az asztalomon hevert. Aznap este már nem tudtam aludni egy percet sem, egész éjszaka azon tűnődtem, hogy ki lehetett az a lány. Olyan ismerős volt, és mégis, fogalmam sem volt arról, hogy ki lehetett. Reggel már fél ötkor készülődni kezdtem. Tudtam, hogy nehéz nap vár, hiszen még senkinek nem akartam mesélni az álmomról, még a végén orvoshoz küldenek. Viszonylag gyorsan elment a nap. Fényképezés órán projektfeladatot kaptunk, én Liliannel és Matthewval álltam össze. A feladat pedig nem volt más minthogy mindenki készítsen magáról egy furcsa, nem mindennapi képet, hozza be a következő órára, és a csoportoknak kell egy közös képet készíteniük, bent az iskolában. Rögtön az a bizonyos kép jutott eszembe, amin pizsiben állok a mezőn, fáradt fejjel és azt se tudom hol vagyok. Volt valami abban a képben. Valami művészi, valami megnyerő. Megmutattam a többieknek a képet, hiszen reggel bedugtam a farzsebembe. Azt kérdezzetek, hogy mikor készítettem, de még nem akartam elmondani nekik az igazságot. Még én se hittem el mi történt tegnap este. Mikor hazaértünk, elintéztem a mindennapi teendőim majd felmentem a szobámba. A gépem, valamilyen módon helyetváltoztatott és az ágyamon talált magának megfelelő helyet. Egy kép kandikált ki belőle. Közelebb léptem és szemügyrevételeztem. Egy selfie volt a lányról akit tegnap este álmomban láttam, egy felirat is volt a képen. "Cherrie" igaz kicsit el volt mosódva, de így is el tudtam olvasni.

Elmosódott fénykép(szünetel)Where stories live. Discover now