Amikor elaludtam újra a kis kunyhóban találtam magam. Itt volt Cherrie is, ő a kanapén feküdt, talán aludt is. Leültem egy közelben lévő fotelre, és egy ideig csak az arcát fürkésztem. Mosolygott. Kíváncsi vagyok mit álmodhatott. Egyszer csak kinyitotta a szemét és rám nézett.
-Szia. Örülök, hogy itt vagy. -Suttogta
-Jó reggelt! Én is örülök. - Mosolyogtam.
-Ma este nagyon fontos dolgon kell részt vennünk. Egy avatóbál lesz. Az álomvilágban. A mai nap úgy fog kinézni, hogy eljössz a kiképzésre, azt körülbelül délben abbahagyjuk. Hatra már ágyban kell lenned.- bizalmasra fordította a hangsúlyt.
-R-rendben. Így lesz.
-Lassan menned kell. Emlékszel? 7 re állítottad be az ébresztőórádat. -Újra mosolygott.
Ekkor éles sípolásra szertefoszlottak az álmaim. Ránéztem az órára és való bizony egy hetes szám díszelgett rajta, amit két nulla követett.
Feltápászkodtam az ágyamra és felöltöztem. Edzős ruhát vettem fel. Megreggeliztem és elindultam a rét felé ahol tegnap találkoztunk. Cherrie már ott várt rám.
-Akkor kezdhetjük is, Mark?-volt valami abba ahogy kimondta a nevemet.
-Kezdhetjük. Mi lesz az első feladatom?
-Fussd körbe a tisztást 3-szor.-utasított.-a mai nap még nem avattak be a titkos erőidbe.
Elindultam és nagyon elfáradtam.
Volt, még pár erősítő feladatom, amik nagyon fárasztó voltak.
-Mit szólnál ahhoz, hogy hazamész, lezuhanyzol, visszajössz és együtt ebédelünk valahol?-vetette fel az ötletet Cherrie.
-Remek lenne, akkor indulok is. Szia!!-azzal már futottam is haza.
-Szia! -Kiabált utánam majd elnevette magát.
Mikor hazaértem lezuhanyoztam, felettem egy farmert és egy fekete pólót, majd visszaindultam. Megebédeltünk majd Cherrie elküldte aludni. Remekül éreztem magam. Lefeküdtem aludni. Egy darabig csak forgolódtam, de azért el tudtam aludni. Az álmomban újra a kunyhóban voltam.
-Készülődnek kell, én már kész vagyok!-hallottam egy hangot magam mögül.
Ekkor hátrafordultam és megláttam őt.
-Csodásan nézel ki!- felkiáltottam
Gyönyörű volt (a fenti képen)
-Melletted el fogok veszni- hízelegtem.
Válaszként csak elmosolyodott.
Két órán keresztül próbált tűrhető alakot varázsolni belőlem. Szerencsére a végére sikerült.
A "partin nem történt semmi különös... Vagyis de...
CITEȘTI
Elmosódott fénykép(szünetel)
Fantezieez a történet amit most elmesélek, még fiatal koromban történt velem. Azóta minden megváltozott....