ARKA BAHÇEDEKİ ORMAN

14 0 0
                                    


🌻 BÖLÜM 1🌻
🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻
Okul da yaşadığım bir sorun yüzünden okul müdürü beni okuldan atmasıyla Babamın aldığı bir karar yüzünden oturduğumuz semti ve evinizi değiştirmek zorunda kaldık.
Babam iş yerini değiştirmişdi Annemse her zaman Babamın kararlarına saygı duyar benim hiç kararlarına önemsenmez yani evdeki vazo nereye bende aynen oraya bizim evde tek birşey özgürlüktür oda bana emanetir belki.
Yeni evimizin önünde eşşaları indiren işçileri izlerken arkamı dönüp eve bir gözle bakmasın bile arkamı dönüp eve baktığımda o iki katlı beyaz dubleks evin önünde şok olmuştum Babam bana uzun süre seslendikten sonra şokum geçmiş oldu o evin koyu kahverengi kapısını açtığımda evin içi dışından daha güzeldi buna emindim odalarda harikaydı benim odanın camları arka bahçedeki ormanı görüyordu eve tamamen taşındıktan sonra arka bahçede biraz dolaşmaya başladım orman biraz büyüktü ormanın derinliklerinde bir küçük ahşap bir kulübe bulmuştum biaz eski olmasına rağmen ilgi çekiciydi hava kararmara başlamıştı. Ben biraz hızlanmışdım eve az kaldı diyerek korku duygumu bastırıyordum ama eve çok uzaktı ama yürümeye devam ettim yarım saatte eve gelmiştim neyse bizimkiler yemekte oldunu görünce bende sessizce masadaki yerimi almışdım Babam bana nerde kaldı mı soruyordu bense sadece biraz gezintiye çıktı mı semti tanımaya çalışdığımı söylemiştim Babam bundan sonra geçkalmamamı söyledi ve yemekten kalktı Annem tabağıma koyduğu çorba güzel olmuş mu onu öğrenmek istiyordu yemeği yedikten sonra hemen odama çıktım.

Yorumlarınızı bekliyorum😉😃😁

SAKLI CİNAYETLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin