Hi hier is alweer part 4!
________________________________
Als ik even later binnenkom zit mam op de bank en hoor ik Lola lachen.
Ik loop naar de keuken en pak den tosti (loveee tosti's)
Dan loop ik naar boven en besluit om alvast te gaan slapen, het is pas 8 uur maar we moeten om 2 uur op het vliegveld zijn dus heb maar 5 uurtjes om te slapen. Ik luister nog even Read all about it van Emile Sande en val dan in slaap
*tijdsprong*
Moeder: caithlynnn wakker worden.....
Langzaam word ik wakker, ik wil me nog eens omdraaien (of ja gewoon weer gaan slapen) maar dan herinner ik me dat we op vakantie gaan.
Ik sta op en loop naar mijn bureau snel pak ik mijn setje kleren en ren naar de badkamer.
Als ik klaar ben met douche loop ik naar beneden en maak een paar broodjes.
Lola en mam zitten ook aan de tafel en samen eten we de broodjes op.
Als de taxi er is pakken we alle drie een koffer *natuurlijk is mijn koffer het grootste* en de handbagage.
Als we aankomen bij het vliegveld gaan we inchecken, we lopen nog even naar starbucks en drinken daar iets. Lola drinkt een chocomelk omdat zij geen koffie mag.
Dan word er omgeroepen dat ons vliegtuig zo vertrekt.
- - - -
Als we even later in het vliegtuig zitten pak ik mijn iphone en mijn oortjes en zet wreckingbal op Miley Cyrus maar al gauw begint dit liedje te vervelen dus zet ik maar roar van katy perry op en val langzaam in slaap.
Als het vliegtuig land word ik weer wakker en lopen we naar de plek waar de bagage aan komt al snel zie ik mijn koffer op de band. Ik ren naar hem toe en wacht tot Lola en mam ook hun koffer hebben, dan gaan we een deur door en al snel horen we het geluid van 100de directioners.
Ik was even vergeten dat zij er ook nog zijn.
Als we door de deur lopen, zie ik One direction waaronder mijn broer al staan.
Niall kijkt mij aan en dan.......
__________________________________________
Dit was part 4, sorry dat dit nog niet spannend was! Maar nu 1D erin komt word het pas leuk,
Kuzz
JE LEEST
Forget me (one direction fanfictie)
FanfictionHi ik ben Caitlyn. Mijn moeder, mijn zusje Lola en ik wonen in hartje London. Mijn leven was geweldig tot dat ik achter een geheim kwam wat letterlijk heel mijn leven op de kop zetten. Gelukkig heb ik mijn beste vrienden nog