Part 7

173 10 1
                                    

Als we bij het resort aan komen checken we in. We hebben 2 suite's
Mam zucht en kijkt dan van Niall naar mij "Caithlyn je gaat samen met Niall, Harry, Liam,Louis en Zayn in de grootste kamer" "ik ga samen met Lola naar de kleinste suite"
Verschrikt kijk ik haar aan langzaam draai ik me om "mam kan ik niet met Lola ruilen?" Ik kijk haar smekend aan. Mam zucht "Schat, probeer het, voor mij"
Het liefste zou ik mijn macbook pakken en de eerste de beste vlucht naar huis boeken. Maar ik doe het niet, ik kan het niet, ik heb mam beloofd om aardig te zijn.
Dus nu loop ik met de jongens naar de suite, mam en Lola zitten in het B-gedeelte (ja het heeft een A/B/C gedeelte, het is een super groot hotel/resoirt) en wij zitten in het C-gedeelte.

*even voor de duidelijkheid, A-heeft de kleine suite's B- heeft de normale suite's C- heeft de luxe suite's*

Als we bij onze kamer komen, loop ik naar de 1e de beste slaapkamer. Hij is nog groter dan mijn eigen slaapkamer.
Hij heeft een tweepersoonbed, en een eigen inloopkast. EEN INLOOPKAST, je leest het goed zo een met een computer als je de broeken wilt hebben typ je 'broeken' in en dan verschijnen alle broeken. Ik maak een vreugdedansje.
Ik gooi mijn koffer in de hoek en open de balkondeuren. De zoute geur van de zee dringt mijn neus binnen. Ik krijg spontaan zin om te gaan zwemmen. Snel trek ik mijn nieuwe rode bikini aan, daarna trek ik een tanktop aan en een kort broekje. Snel pak ik nog mijn sleutels en mobiel, daarna loop ik mijn kamer uit, maar natuurlijk moeten Liam en Niall in de woonkamer zitten.
Liam "waar ga je heen?"
Ik "het strand"
Niall: "alleen?"
Ik zucht en kijk ze kwaad aan "nee met de kerstman natuurlijk"
Liam: "mogen we mee?"
Ik "nee" dan loop ik de woonkamer uit, op de gang kom ik Louis tegen, ik negeer hem en loop langs hem.

*10 minuten later*


Ik heb eindelijk een plaatsje gevonden.
Ik leg mijn handdoek neer en ga er op liggen. Ik doe mijn oortjes in en sluit mijn oren. Alleen ik en mijn muziek.
Na 2 uurtjes in de zon te hebben gelegen besluit ik om even te gaan zwemmen.
Ik loop naar het water, ik besluit om er zo in te duiken.
Als ik boven kom voel ik dat iemand mij onderwater duwt.
Ik kom proestend boven.
Ik draai me om en kijk in de twee mooiste kastanjebruine ogen die ik ooit heb gezien.
De jongen: "ow sorry ik dacht dat je iemand anders was."
Ik "uh hm iss nieet erge
Wow ik stotter nooit, hou je hoofd koel Caithlyn.
De jongen: "ik heet trouwens Kaj"
Ik " hi Kaj, Ik ben Caithlyn"
Kaj: "mooie naam, sorry voor het onderwater duwen"
Ik: is niet erg maar ik mag jouw nu wel onder water duwen" *ik duw hem onderwater*
Maar na 5 minuten is Kaj nog niet bovenwater...

Forget me (one direction fanfictie)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu