Veronica

40 3 2
                                    

  Kus obyčejného hrubého papíru s tak neobyčejnými slovy mačkám v rukou a cítím napětí, které se mi rozlévá po hrudi, po těle, skrz tepny a žíly. Cítím tlak, je mi až špatně a stále zírám na onen vzkaz a čtu jej pořád dokola, jako by mi to mohlo pomoci k chápání.
~
"Již brzy se k nim připojíš.
Budeš hledat
- najdeš.
Budeš se bát
- podlehneš.
Budeš prosit
a pohlcena zůstaneš."
~
  Ta slova mě opravdu děsí. Proč to beru tak vážně? Já, dívka, která zlehčuje co se dá? Co když jde jen o pouhý žertík? Co když o nic nejde? Ne, děsí mě to. Zvlášť když nevím, čeho se to týká. A jak se to dostalo do mého sešitu na biologii? Ke komu se podle těch slov připojím? Co budu hledat? Co mě pohltí? - Nerozumím. Mám tisíc otázek a nerozumím ani jedné. Musí to mít nějaký skrytý význam. Prostě musí.
  Z nějakého důvodu se rozhodnu o mlčenlivosti. Neřeknu o tom ani Annie, své důvěrné kamarádce, natožpak své matce, které i tak neříkám vůbec nic.
  Teď můžu jen děkovat své nedokonalé povaze za to, že se umím tak dobře přetvařovat. Nikdo na mě obavy nepozná, alespoň v to doufám. Nikdo se nic nedozví, uklidňuju se. Ale i přes to slyším v hlavě svůj řev. Mám strach. Mám pocit, že jsem průhledná. Sledovaná. Cítím, že se něco stane. Bojím se.

JiníKde žijí příběhy. Začni objevovat