Autor POV
Odata ajunsa la destinatie Sarah isi parcheaza masina langa celelalte si pleaca sa ii salute pe ceilalti. Andrew fiind primul care o intampina.
Karen era intr-o zona mai retrasa ca Sarah sa nu o poata vedea. Cand Andrew a indepartat-o suficient de mult de masina Karen actiona. Ii taiase franele, doar atat reusisa caci Adam isi facuse simtita prezenta.
-Ce faci acolo? o intreaba barbatul suspicios.
-Aaa... Sarah mi-a spus ca are ceva masina ei si m-am oferit sa o ajut.
-Lasa-ma sa vad.
-Nu, e in regula, am terminat deja! spuse femeia zambitoare si impingandu-l de la locul cu pricina.
Cursa era gata sa inceapa, Sarah cunostea traseul ca in palma. Abea astepta sa castige. Aparuse tipa cu startul, care era imbracata mult mai sumar decat ea. Avea un maieu scurt, putin mai jos de sani, si o pereche de pantaloni scurti ca si ai Sarei. Tipa isi onduleaza corpul si da starul.
Sarah si Karen erau primele, cot la cot,bara la bara cum se spune. In spatele Sarei era un tip care nu se lasa, dar Sarah vroia sa castige asa ca accelera si o intrecuse si pe Karen, dar nu pentru mult timp caci aceasta isi relua locul, fiind din nou egale. Urma o curba la care ai nevoie de putina precizie, daca nu o reusesti te izbesti de un perete din caramida. Karen accelera pentru a o intrece pe Sarah, desi ea planuise totul, nu vroia sa vada cum se stinge.
Sarah mai avea putin pana la curba, dar un caine husky ii iesise in cale, vru sa franeze dar atunci realiza ca nu are frane. Trecuse pe langa catel dar pierduse controlul masini, acum mergea cu spatele, dar iesise din cursa, se indrepta spre un pod care se ridica. Sarah intorsese masina iar acum mergea din nou cu fata, doar ca se indrepta cu viteza mare spre pod. Simtea adrenalina cum ii curge prin vene, isi dorea sa nu pateasca nimic, dar care erau sansele? Zbura. Masina ei era in aer. Se simtea bine, dar acest sentiment nu durase mult. Facuse imediat contact cu asfaltul si isi pierduse o parte din caroserie. Realiza din nou ca nu poate sa franeze. Mersese inainte pana era obligata sa faca o curba, iar in acel moment nu isi mai putea controla masina. A zburat din nou, dar de data aceasta nu avea scapare. Masina i s-a invartit de cateva ori pana a intrat din plin intr-un stalp.
Adam avea senzatia ca ceva nu e bine. Simtea ca se intamplase ceva. Asteptate pana la finish. Karen si ceilalti aparura, dar nici urma de Sarah. Barbatul se panica. Daca patise ceva? Nu si-o va putea ierta niciodata. Plecase spre masina, vroia sa refaca traseul, poate o va gasi pe undeva. Karen se apopie de el.
-Unde pleci? Nu ma feliciti ca am castigat? spune ea zambitoare.
-Karen, unde e Sarah? spuse barbatul serios. Karen muti, nu stia ce sa-i spuna. Dar unul dintre participanti ii auzise asa ca ii raspunsese el la intrebare.
-In timpul cursei am vazut un McLaren care iesise de pe traseu, parea ca pierduse controlul masini. Se indrepta spre pod. Adam nu a mai stat nici o secunda. A plecat spre pot si spera sa o gaseasca bine.
Manase pe strazi ca un nebun, trecuse de pod, dar nu stia incotro o luase Sarah. Facuse o curba si vazuse o masina. Spera sa nu fie a Sarei. CCu cat mai mult se apropia cu atat mai bine putea vedea masina. Si arata ingrozitor. Incetinise, vroia sa amane momentul, nu vroia sa o gaseasca..Nu! Nu vroia sa se gandeasca la asta! O va gasi oricum, dar nu moarta! Ajunseselanga masina. Coborase incet, era speriat. Odata ajuns langa masina ei observa ca nu era inauntru. Se panicase. Daca o rapise cineva?! Nu nu se putea sa o piarda asa!
-A...dam.... Abea o auzise, era vocea Sarei. Se bucura inauntrul lui ca o auzise, ca nu era nimic asa cum isi imaginase. Se indrepta spre ea. Era rezemaa de un copac, la doar 4-5 metri de masina. Era slabita, ii unele zone sangera, dar nu parea grav ranita. O luase in brate si o duse la masina lui. Avea de gand sa o duca la spital.
CITEȘTI
A La Dublu
RomanceSarah Moore blonda cu ochi albastri fermecatori,pasionata de curse la fel ca si parinti ei de altfel. A avut o viata perfecta pana ia întâlnit pe baietii Maxwood. Adam Maxwood, parul si ochii intunecati il defineau. Ii se potriveau cu trecutul amar...