Barbatul bate in continuare la usa femeii dar nu ii raspunde nimeni. Cuprins de ganduri negre pune mana pe clanta si vede ca usa nu este incuiata. Patrunce incet in apartament si se uita in jur. Langa usa era geanta femeii aruncata iar pe scari erau aruncate diferite piese vestimentare, chiar si sutienul cu chilotei rosii. Barbatul incepea sa creada ca poate femeia era ocupata, dar la intrare nu vazura incaltari de barbati, iar in interior nu se auzeau gemete sau tipete deci cu siguranta era altceva ce o retinuse pe femeie sa-i raspunda la usa. Barbatul urca scarile si strange hainele aruncate punandu-le pe mana sa stanga oprindu-se cand ajunge in fata usii maronii. Inima incepe sa-i bata cu putere si ete invaluit de tot felul de ganduri. Daca totusi avea sa o gaseasca cu un barbat ce ar fi facut? Cu siguranta l-ar pocni pe nesimtit. Deschide incet usa si isi baga capul prin crapatura formata.
Gandurile barbatului se linistesc cand vad ca femeia se afla in baie, singura. Deschide usa larg incet si se apropie de cada, asezandu-se pe margina ei. Sarah isi deschide ochii simtint un curent rece cum ii face pietea de gaina si ramane inmarmurita cand il vede pe Adam langa ea. Barbatul ii zambeste si se apleaca spre ea punandu-i spuma pe nas. Femeia isi pune o mana in jurul sanilor iar cu cealalta apuca mai multa spuma si o intinde pe fata barbatului. Cei doi ajung sa se bata cu toata spuma care era in cada si pe ea acum ajungand in toata baia si pe hainele barbatului, udandu-i-le.
Adam ii analiza corpul femei. Acum era in totalitate goala in fata lui si nici macar nu ralizase acest lucru. Inca se uita incruntata la el si avea un zambet larg pe toata fata. Sarah se uita la chipul lui Adam si ii vede privirea plina de dorinta apoi realizeaza ca nu mai avea pic de spuma pe ea si ca era expusa mai ceva ca Monalisa. Femeia isi pune mainile in jurul corpului acoperindu-si zonele intime.
Adam lua un prosop mare si o invalue pe Sarah in el, ducand-o in dormitor.
-Ti-e frig? o intreaba barbatul ingrijorat. Sarah nega prin simpla miscare a capului tinandu-si privirea in jos si mainile pe coapse. Adam ii apuca barbia cu doua degete si ii ridica privirea uitandu-se in ochii ei.
-Hei, nu ai de ce sa te rusinezi! Nu esti prima femeie pe care o vad goala si nu ai un corp urat ca sa te simti jenata! Multe femei ar fi invidioase pe corpul tau! ii spune barbatul cu o voce blanda. Obrajii femeii devenira rosii, nimeni nu ii spusesera vreodata ca are un corp frumos defapt chiar ei insasi nu ii placea corpul ei. Nu avea sanii la fel de mari ca ai modelului Kelly Brook si nici fundul bombat. Credea ca barbatii iubesc acest tip de femei, de ce i-ar spune ei ca e frumoasa? Dar cuvintele lui pareau a fi spuse cu sinceritate, deci de ce nu l-ar crede? Ce ar fi avut de pierdut? Ii placea cand cineva ii spunea ca arata bine, mai ales cand venea de la cineva apropiat! Dar era ciudat cum vorbele barbatului o facura sa se simta comoda cand ea nu stie nimic despre el.
Sarah ii sarise in brate si isi stranse mainile in jurul gatului lui.
-Ramai. ii soprise la ureche.
-Raman. ii spune si o indeparta, dandu-si jos tricoul.
-Ce- ce faci? spune Sarah rosind in obraji.
-Imi dau hainele jos. Sunt ude si voi raci plus ca vom fi chit! spune si ii face cu ochilui. Barbatul aceasta era uimitor! De fiecare data cand se intalneau trebuia sa o surprinda cu ceva! gandi femeia. Adam isi luase hainele si le puse pe calorifer acum ramasese doar in boxerii negri. Barbatul se intoarce spre Sarah si se apleaca spre ea.
-Nu mai rosii atat ca o sa faci febra! Acum dute si imbracate pana nu racesti! o dojeni barbatul. Sarah se ridica de pe pat si se duce in baie pentru a se imbraca. Era in fata oglinzii tinand tricoul in mana, zambea absenta si chicotea la ceea ce se intamplase. Poate ca Adam nu o ura asa de tare!
Cand intra in camera ei il gaseste pe Adam intins pe tot patul. Merse incet pana la pat apoi se puse peste el.
-Hmmm imi place pozitia asta! spune Adam facandu-i cu ochiul.
CITEȘTI
A La Dublu
Roman d'amourSarah Moore blonda cu ochi albastri fermecatori,pasionata de curse la fel ca si parinti ei de altfel. A avut o viata perfecta pana ia întâlnit pe baietii Maxwood. Adam Maxwood, parul si ochii intunecati il defineau. Ii se potriveau cu trecutul amar...