-Iubito, esti asa de dulce! imi sopteste el la ureche.
-Adam, Adam! ii gem eu numele.
-Lasa-ma sa ma joc cu trupul tau iubito. Ma implora el. Cum as putea sa ii rezist cand sunt indragostita peste cap de el si cand o simpla atingere imi rovoaca mii de fiori. Ii aprop printr-o miscare simpla a capului.
Ma saruta lent si pasional, apoi imi prinde parul pentru a adanci sarutul. Mana lui imi tachineaza sanul, buzele sale le tachineaza pe ale mele,iar barbatia lui se freaca de feminitatea mea. Mana lui se opreste din a-mi mangaia sanul si coboara lent, intre picioarele mele.
-Esti atat de uda iubito! imi sopteste cu buzele lipite de ale mele. Cum as putea sa nu fiu? Cand ma simt atat de bine in preajma lui. Ma seduce cu o simpla privire, iar o atingere de-a lui.. Ma inebuneste! Barbatul asta e tot ce mi-as putea dori! Desi este inca un mister pentru mine nu imi pot imagina viata fara el de acum incolo.
Ma penetreaza cu un deget,iar cateva gemete imi scap. Mai adauga unul. Ma chinuie, e constient de asta. Nenorocitul!
-Adam! spun printe gemete.
-Ce e iubito? imi ranjeste pervers. Stie ce vreau! O pot vedea in ochii lui ca ma vrea si el.
-Te vreau! In mine, acum! Ma penetreaza imediat, scotand un tipat de la mine. Ma simteam plina, ma simteam bine, mai bine ca niciodata!
Se misca lent, iar gura lui imi tachineaza un san. Mareste dintr-o data miscarile facandu-ma sa ii gem numele. Buzele sale le gusta din nou pe ale mele. Miscarile lui devin mai alerte, mai am putin si.....
BEEEP-BEEP-BEEP-BEEP-BEEP
Imi deschid ochii incet si imi iau telefonul de pe noptiera. Era ora 10, trebuia sa ma intalnesc cu Karen peste cateva minute. Oare pot la ce vis intens am avut? Ma simteam asa bine, parca totul era real. Cat mi-as fi dorit sa fie real! Eram toata transpirata si imi era al naibi de cald. Cobor incet din pat si ma indrept spre baie sa fac un dus. Ma dezbrac si intru in cabina. Dau drumul la apa si ma gandesc la visul pe care l-am avut. Imi cobor o mana in zona mea intima. Eram uda, al naibi de uda! Si asta de la un vis, dar daca l-as fi avut cu adevarat? Dar ce tot spun? Apoape l-am avut si simteam ca ma scurg printre bratele lui!
Am terminat dusul si m-am imbracat repede cu o pereche de blugi scurti si un tricou pentru iesirea cu Karen, care era deja la usa mea de 2 minute.
Am pornit spre cafeneaua din aporiere.
Karen imi povestea tot felul de lucruri dar eu ma gandeam daca e momentul potrivit sa o intreb despre trecutul lui Adam. Nu vreau sa par o bagacioasa, dar am un sentiment prost in legatura cu asta. Pana la urma imi iau inima in dinti si o intreb.
-Karen, pot sa te intreb ceva despre trecutul lui Adam? spun aproape soptit.
-Si tu esti curioasa despre moartea iubitei sale asa-i? ma intreaba ea cu o privire trista iar eu aprob cu o inclinare a capului.
-Tot ce pot sa iti spun este ca o iubea si ca a pierdut-o in timpul unei curse. Fata pierduse controlul masini si s-a accidentat grav, doctorii nu au putut o salva.
Simteam cum ma inteapa ochii. Imi venea sa plang cand imi imaginam prin ce trecuse Adam. Cum imi puteam face aluzii ca ar putea fi ceva intre noi cand el a avut o asa pierdere.
-Dar.. spuse Karen intinzandu-mi o cheie. Poti afla mai multe din apartamentul sau. In fiecare seara e la pista pana la ora 22. Ai suficient timp sa aflii ce vrei. Ma uitam insistent la cheia de pe masa. Ar fi gresit sa fac asta, dar Adam nu mi-ar spune niciodata ce vroiam sa aflu. Am luat cheia cu retinere si am bagat-o in buzunar.
CITEȘTI
A La Dublu
Storie d'amoreSarah Moore blonda cu ochi albastri fermecatori,pasionata de curse la fel ca si parinti ei de altfel. A avut o viata perfecta pana ia întâlnit pe baietii Maxwood. Adam Maxwood, parul si ochii intunecati il defineau. Ii se potriveau cu trecutul amar...