Capitolul 2

226 8 0
                                    

     Am simțit cum aterizează avionul asa ca mi-am deschis ochiii.  Imediat dupa ,am realizat ca fratele meu are capul pe picioarele mele dormind liniștit asa ca  l-am lovit usor peste ceafa.
L   - Auu !!! Pe bune ? Realizezi ca oricare alta persoană m-ar fii trezit cu blândețe nu ? De ce gasesti mereu cale mai dureroase moduri de a trezi pe cineva ??
M  - Nu găsesc cele mai dureroase moduri de a trezi pe cineva .... găsesc cele mai dureroase moduri de a te trezi pe tine ! Asa ca nu te mai plange prințesa si hai sa coboram din avion !

     Imediat dupa ce ne am recuperat singurul bagaj acesta fiind un rucsac cu incarcatorul si căștile noastre inauntru  deoarece restul lucrurilor ne așteptau deja la noua casa , eu si Luke am observat un șofer trimis probabil de Liz care sa ne aducă acasă

S ( șofer ) - Buna ziua domnule si domnișoară King,  am fost trimis de doamna Liz pentru a ma asigura ca ati sosit nevătămați si pentru a va duce la reședința doamnei Liz .
L - Mulțumim, si apropo...domnul King este tata ....imi poti spune Luke ...
S - Numele meu este Walter domn...Luke .
M - Ei bine este o placere sa te cunoaștem Walter , poti sa imi spui Maya .
W (Walter ) - Plăcerea este de partea mea Maya .
    Walter scoate un ceas de buzunar verificând cat este ceasul . Pare o persoana draguta , este de varsta părinților nostri deci depășește 30 de ani dar este foarte simpatic.  Imediat dupa ce realizează cat este ceasul pe fata ii apare un chip îngrijorat.
W - O doamne ...suntem in întârziere ...Luke , Maya va rog sa ma urmați la masina pana cand doamna Liz nu imi va vrea capul .
L - De ce ti-ar vrea capul ? Este inca devreme .
W - Am spus deja prea mult asa ca va rog frumos sa ma urmați .

Luke :
    Eu si Maya eram puțin confuzi fata de ceea ce se petrece dar am ales sa ignor asta asa ca mi-am urmat sora pana la masina sport de un negru mat unde m-am asigurat ca ii voi deschide usa surorii mele . Mereu facem gesturi ca acestea ..... ne deschidem usi , renunam la ultima bucata de prajitura cu dorinta ca celălalt sa o aiba , ne ajutam la teme , suntem frații perfecți! 

      Nu peste mult timp am ajuns in fata unei vile destul de primitoare .... Sora mea a coborât prima . Walter a deschis usa casei dar a fost putin surprins de faptul ca Maya nu voia sa intre , stiam deja ca ma aștepta pe mine pentru a intra in casa împreună.
    Nu au trecut nici măcar 5 secunde pana cand Liz a apărut in fata noastră cu un zâmbet cald si primitor.

Li (Liz) - Luke , Maya ....o doamne cat de mult a trecut de cand nu v-am mai vazut ( spune trăgându-ne intr-o îmbrățișare ) . Luke ...vai cat de mult te-ai înălțat si Maya .... devii mai frumoasa pe zi ce trece.
M - Liz ne-ai vazut acum o luna ...nu a trecut asa de mult ( spune sora mea zâmbind )
Li - Deja prea mult timp !
L - Esti la fel de încântătoare ca întotdeauna Liz!
Li - Aww, mulțumesc dragule . Deabea astept sa il cunoașteți pe Ethen ,  din pacate acum este la un prieten dar il veti întâlni diseară la petrecere!
M - Stai stai stai asa ! ....Pauza ! Despre ce petrecere vorbim aici ?
Li - Cea de bun venit pentru voi Scumpo. Doar nu va așteptați sa stau cu mâinile in san si sa nu va introduc tuturor prietenilor mei ....o doamne sunt atat de entuziasmata !!!
L - La cat ar trebui sa înceapă aceasta petrecere? 
Li - In 3 ore ajung invitații  , o sa fie o petrecere nu prea eleganta dar Luke as fii foarte fericita daca ai purta cravata iar Maya deja am ales o roche de care cred ca te vei indragosti ! Toate va așteaptă in camera voastră.  Walter vă va arata drumul.
M - Mulțumim Liz , ai discutat cu mama despre faptul ca eu si fratele meu vrem sa împărțim camera nu ?
Li - Desigur Scumpo,  am aranjat totul , mobila este făcută exact dupa ordinele mamei tale iar decorațiunile au fost facute dupa schițele trimise de tatal tau . Mi-am luat libertatea de a va aranja hainele in dulap!
L - Mulțumim Liz ...esti un înger !

     Dupa minunata discuție cu cea mai buna prietena a mamei noastre eu si Maya am intrat intr-o camera identica cu cea pe care o avem acasa . Podeaua neagra pe care se găsește un covor de un rosu apris, peretii tot de culoarea neagra  .. patul pus chiar in fata balconul acesta fiind tot de culoarea roșie la fel ca orice mobila din această camera . In unul din colturile camerei aproape de pat se vad birourile unite asa incat sa formeze unul singur pe care este calculatorul nostru ( eu si Maya împărțim aproape orice) . In celălalt cot era o plasma cu doua fotolii negre din piele intre ele si plasma fiind consolele de jocuri video cat si X-box -ul conectat deja la plasma.  In camera mai erau inca doua usi una care ducea probabil la dulapul încăpător iar cealaltă ce ducea spre baia pe care eu si sora mea o împărțim. 

      Dupa ceva timp eram gata sa coboram la petrecerea ce avea loc sa înceapă.  Maya purta o rochie rosie mulata pe corp cu doua palme deasupra genunchilor ce îi scoatea in evidență parul de un bold nordic cat si ochii albastii,  machiajul sau fiind aproape inexistent soara mea nefolosind  fond de ten sau cine stie ce porcarii . Pentru ea putin rimel si un ruj roșu erau de ajuns pentru a atrage toata atentia . Cat despre mine purtam niste blugi de culoare rosie (ce imi scoateau atat ochii cat si parul de culare identica cu al Mayei in evidență )  pentru a ma asorta cat de cat cu Maya , o camasa neagra su o vesta de aceeași culoare si bineînțeles pentru a   o face fericita pe Liz mi am puz o cravata neagra pe care normal ca Maya mi -a aranjat-o deoarece nu am nici o idee cum sa o fac . In picioare amândoi am optat pentru încălțăminte de culoare neagra ea avand niste sandale cu toc iar eu o pereche de pantofi de piele întoarsă. 

     Niciunul dintre noi nu avea chef de aceasta petrecere dar parintii nostrii find oameni de afaceri , ne-am adaptat încât sa facem cea mai buna impresie chiar daca aflasem de un eveniment precum acesta cu putin timp in urma .

L - Esti pregatita sa facem asta ?
M - Trebuie sa fim pregătiți ....pana la urma suntem ,, perfecții" gemeni King  nu-i asa ?

     I-am oferit mana surorii mele nu inainte sa ii sarut fruntea si ne-am îndreptat spre petrecere.

 Love Between Siblings Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum