Stateam împreună cu fratele meu in fata ușii de la intrare cu un zâmbet enervant de bun venit pentru invitații ce intrau pe rand in casa .
Tot ce voiam amandoi era ca aceasta seara sa se termine si sa mergem in camera pentru un somn bine meritat.
Am simtit imediat cu o mana se poziționează pe soldul meu ajungând foarte rapid spre zona fundului asa ca m -am intors imediat cu un chip furios care ar fii putut sa omoare . Eram obisnuita ca băieții sa faca asta ... atat eu cat si fratele meu am fost binecuvântați de la mama natura cu niște corpuri de invidiat cat si cu niste chipuri de îngeri.
In fata mea statea un baiat brunet cu ochii de un negru pătrunzător si cu un zambet pervers. Am afișat de asemenea un zambet fals
M - Te pot ajuta cu ceva ?
E- ( Ethen ) Da scumpete.... ma simt cam singur la aceasta petrecere ....ce ar fii ca tu si cu mine sa mergem in unul dintre dormitoare si sa ne cunoaștem mai bine . ( spune trăgându-ma mai aproape )
M - ( m-am uitat la fratele meu care era usor încordat dar de asemenea obișnuit cu astfel de situații asa ca stia ca nu este nevoit sa intervină pentru a ma salva . Pe cand fratele meu este genul de băiat ,, jucător " , eu ma bucur de compania baietilor in rare ocazii doar atunci cand sunt stresanta sau intradevar intrigata de acel băiat.) Scuza-ma dar cred ca foarte usor iti poti gasi alta companie ....unu căreia poate ....nu stiu ....ii stii numele ?
E -Planuiam sa iti stiu numele cand aveai sa mi-l gemi la ureche in seara asta dar cred ca pot sa ti-l aflu si acum . Apropo tu stii macar cine sunt eu ?
Nu m-am putut controla si un ras destul de puternic a reusit sa evadeze printre buzele mele rosii .
M - Arat ca cineva care ar vrea sa stie cine esti ? Nu ma cunoști iar eu nu te cunosc , haide sa o lasam asa ce zici !
Nu a mai apucat spune nimic caci Liz a înaintat cu entuziasm spre mine .
Li - Vai ce bine, deja v-ati cunoscut. Luke dragule vino aici pentru o secunda.
L - Ce se petrece?
Li - Luke , Maya as vrea sa il cunoașteți pe fiul meu Ethen. Ethen ei sunt gemenii de care ti-am povestit!
Lui Luke ii luaseră mai putin de 3 secunde sa isi dea seama ceea ce se petrecuse intre noi cat si ironia in care eram implicata . Puteam sa imi tolerez fratele stiind ca este un ,,Fuckboy " deaorece stiam motivul pentru care a ajuns asa dar in rest nu suportam genul asta de băieți.
L- Ei bine este o placere pentru noi sa te cunoaștem Ethen. Eu si Maya suntem foarte încântați ca vom locui împreună cu tine si cu mama ta .
Nu puteam decat sa zambesc fals . Am mai fost prinsa in situatii de acest gen dar atunci nu eram implicata incat sa o iubesc pe mama lui ca pe a doua mama . Dar mi-am dat seama ca pana la urma conflictul nostru nu are deaface cu Liz asa ca am intins mana cu un zambet adevărat de data aceasta.
M- Intradevar eu si fratele meu suntem foarte entuziasmați. Spune-mi Ethen. Care este motivul pentru care nu ne-am cunoscut pana acum avand in vedere prietenia mamelor noastre ?
Li - Ethen mereu a fost ocupat cu școala sau era la tatal lui cand veneam sa va vizitez.
M - Înțeleg .... Ei bine Luke , ar fii mai bine sa ne întoarcem la salutare invitaților!
L - Da ai dreptate ... ne mai vedem Ethen !
Ne-am îndepărtat catre usa incat cei doi sa nu ne mai auda.
L - Cum de intram mereu in situatii ca acestea ?
M - Nu am nici cea mai vaga idee dar am o presimțire ca acest conflict intre mine si fuckboy are sa continue asa ca nu trebuie sa o implicam pe Liz in nici un fel .
L - Asta era deja logic surioara.Trecuse ceva timp iar petrecerea era pe sfârșite asa ca am decis sa merg sa imi caut fratiorul . Nu a trecut mult pana cand l -am vazut de mana cu o fata roșcată care avea sa ii tina companie in următoarele 3 ore . ( Desii fratele meu are parte de multa distracție cu târfele lui nu ajunge niciodată sa doarmă cu ele de fiecare data trimițându-le acasa si ajungând sa se intoarca pentru a dormii in camera noastră )
Mi-am facut drum spre bucătărie pentru a face rost de o un pahar de șampanie. Chiar cand am intrat in camera încăpătoare am dat de un Ethen cu o tipa blonda in brațe.
M - Stii Ethen, cred ca patul din camera ta ar fii mult mai confortabil atat pentru tine cat si pentru micuta ta companie .
Imi aminteam cand a intrat in casa alaturi de parintii ei , ca numele sau este Sara . M-am apropiat de ei acestia uitandu-se la mine atat cu mirare cat si cu dispreț. Spre mirarea lor am trecut pe langa ei cu un zambet plictisit pe buze in cautarea șampaniei . Spre fericirea mea nu a luat mult sa observ tava asa ca am luat un pahar avand dorinta de a pleca ... dar nu inainte de a ma juca putin cu amandoi .
M -In mod normal v-as ura distracție plăcută dar inca imi mentin puternic sugestia de a va indrepta spre un dormitor.
E -Esti dispusa sa ni te alaturi păpușă?
M - Ahhh , suna asa tentant dar am sa spun pas fuckboy .....mi-a facut placere sa te vad iar Sara si apropo daca imi veti urma sfatul aveti grija deoarece fratele meu trebuie sa fie pe undeva prin camerele acestea la fel ca voi . Paaa !
Făcându-le cu ochiul am parasit camera . Ma indreptam spre dormitorul meu si a lui Luke in calea mea aparand Liz .
Li - Hey Scumpo nu l-ai văzut cumva pe Ethen nu ?
Se pare ca joaca mea nu se mai sfârșea asa ca am decis sa ma razbun pentru momentul de la intrare.
M - Defapt da .... era in bucatarie acum cateva momente ....apropo Liz , voiam sa iti multumesc atat din pertea mea cat si din partea lui Luke pentru petrecerea. A fost încântătoare dar acum daca ma scuzi as vrea sa ma retrag in camera . Noapte buna Liz!
Li - Nu ai pentru ce Scumpo, Noapte buna .
Mi-am indreptat ușor atentia spre Walter care statea la intrare . M-am indreptat spre el urându-i o sera frumoasa in continuare dupa care mi-am urmat drumul in camera .Imi luasem machiajul si dupa un dus destul de lung iesisem din baie cu un prosop destul de scurt înfășurat pe mine . Am simtit cum usa se deschide.
M - Luke ai idee unde iti este tricoul cu aprenta aia stupida desenata pe el . Ma gandeam sa dorm in el .
Spre surprinderea mea in fata mea nu era minunatul meu frate . In fata mea se afla un Ethen furios .Ethen :
M-am decis sa ii ignor sfatul Mayei asa ca am continuat sa ma distrez umpreuna cu Sara . Doamne ce fetita încăpățânata ....dupa ce ca m-a respins la intrare mai are si tupeul sa vorbească cu mine numindu-ma fuckboy. Daca jucam asa si eu puteam sa o acuz ca se culca cu fratele ei la cat de apropiati mi-a povestit mama ca sunt dar ea a mai menționat ca fratele ei e pe undeva prin casa cu alta fata asa ca ipoteza mea era greșita .
S -Ethen nu iti mai face atatea griji !
Li- Ethen? Imi explici si mie ce se intampla aici ?
E - Mama ? De unde ai știut ca sunt aici ?
Li - Mai conteaza ? Ethen stiu despre micile tale distrați dar te-am rugat sa nu se intample aici mai ales in timpul unei petreceri . Se presupunea sa stai sa ii cunosti pe gemeni . Fac pariu ca ei nu ar fii facut asta..... si tocmai cu Sara ?
Sara a alergat rusinata afară iar atunci cand mama a adus vorba de gemeni ca un exemplu nu am putut decat sa fierb in proprii nervi . Adica Luke si-o tragea cu o tipa prin nu stiu ce camera dar fix pe mine trebuia sa ma prinda !
E - Stiu mama imi pare rau nu o sa se mai întâmple , amandoi stim ca se va mai intampla dar hai sa trecem peste seara asta fara vreo cearta ce zici ?
Mama si-a frecat putin fruntea ajungand sa fie de acord . Am fugit imediat spre camera fetei ce tocmai mi-a distrus distracția.
M - Luke ai idee unde iti este tricoul cu aprenta aia stupida desenata pe el . Ma gandeam sa dorm in el .
Ma uitam atent la ea ca un tigru la nevinovata prada cu ochii ei albastrii inocenți. Doamne cat de bine arata .
M - Buna Ethen . Stiu ca ti-am sugerat sa te muti in alt dormitor dar nu ma refeream la al meu .
E - Am avut o mica surpriza cu mama cand a intrat peste mine si Sara . Nu ai vreo idee cum este posibil sa fii aflat unde eram nu ?
M - Nu te uita la mine fuckboy ....eu ti-am zis sa pleci de acolo !
E - Ohh ....dar am plecat ....am venit aici ....dar am zis sa nu schimb doar locul ci si compania .
Mi -am înfășurat mana pe langa talia ei apropiindu-i corpul firav mai aproape de al meu . Imediat mi -am simtit mana rasucita iar eu trântit la pamant ....de catre o Fata !!!
E - O sa platesti pentru asta curvo !!!
M - Ohh nu fuckboy ....curva este Sara nu eu ....si daca tu crezi ca ai vreo șansă la mine cu atitudinea asta te inseli .
L - Ce se întâmplă aici ?
Luke se uita la mine curios dupa care nu ii ia mult sa intuiasca ce tocmai s-a petrecut.
L - Te-ai dat la ea nu-i asa ? Frate asculta la mine , ca de la jucător la jucător , nu vei avea niciodată vreo sansa la sora mea !
E - Oh ...si sa inteleg ca tu o vei proteja de cineva ca mine ? ( spun eu sarcastic ridicandu-ma de pe covor )
L - Sa o protejez pe ea ? Frate eu te protejez pe tine .....Daca va alege sa te bage in jocul ei se va juca cu sentimentele tale pe degete ! O cunosc mai bine ca oricine ....am vazut ce a facut cu tipi mai rai ca tine !
M - Ar fii mai bine sa il asculți pe Luke Ethen. Nu ai vrea sa sfârșești ca ceilalți.
E - Mai vedem noi cine sfârșește asa Scumpo! Si pana la urma cine va credeti voi ?
L - Suntem decat niste simpli gemeni care se intampla sa fie ...
M - Mana Dreapta si Mana Stanga a Diavolului !
Modul in care isi terminau propozițile reciproc ma uluia si totodată intimida dar nu m -am lasat mai jos . M-am uitat la amandoi amenințător si le-am spus
E - Jocul deabea a început !
CITEȘTI
Love Between Siblings
ActionMaya si Luke sunt cei mai apropiați gemeni născuți vreodata ....probabil va întrebați de ce ....deoarece fiecare pote simții durerea celuilalt. Dar ce se va întâmpla atunci cand Maya si Luke se duc sa locuiască in alt oras pentru a merge la facult...