Anunț

141 9 4
                                    


Ok .....cred ca cel mai enervant lucru pe care il stiu este atunci cand cineva face un anunț dar am zis ca este momentul având deja 8 capitole publicate din aceasta carte .
In momentul in care eu scriu asta sunteți decât vreo 10 persoane care citesc aceasta carte lucru care nu ma deranjează prea tare .
Cred ca este timpul sa ma prezint. Buna . Ma numesc Blanca si la momentul actual am 15 ani . Sunt singura la parinti , probabil de aceea scriu despre 2 frați cu o legatura atat de puternica, deoarece mereu am vrut genul acela de legatura cu cineva.
Cand am început aceasta carte nu am crezut ca cineva chiar va vrea sa o citeasca si eram multumita cu acest lucru . Sunt multumita cu un numar mic de cititori .
Am inceput sa scriu deoarece ma saturasem sa tot am ideile acestea in cap si sa nu le folosc . Ma saturasem sa tot imi schițez povestea in minte iar apoi sa o uit peste 2 zile . Maya si Luke au fost in capul meu de foarte multa vreme . 3 ani mai exact.
Ma gandeam la tot felul de scenarii pentru ei si cum ar fii povestea lor , dar niciodata nu reușeam sa imi amintesc la ce ma gândisem ziua precedenta asa ca o luam de la capăt. Este prima mea carte . Nu stiu daca si ultima .
Cand am vazut ca povestea mea a fost citita m-am panicat foarte foarte tare deoarece nu stiam daca acea persoana a fost placut impresionanta de ce am scris sau nu .
De aceea am o rugăminte pentru cei ce citesc asta . Va rog sa comentați de fiecare data cand va place sau nu o parte din aceasta poveste. Macar un comentariu care sa imi spuna daca ar trebui sau nu sa mai scriu aceasta poveste , dacă unii dintre voi vreti sa mai vedeți ce vor face Luke si Maya sau nu .
Va rog sa imi iertați greselile de scriere din fiecare capitol . Încerc de fiecare data dupa ce scriu acel capitol sa il corectez cat pot eu de bine .

Un ultim lucru pe care vreau sa il spun inainte de a ma intoarce la poveste : Vreau sa ii multumesc unei persoane care a fost prima care a votat pentru aceasta poveste si a votat fiecare capitol . silviastefana17 mulțumesc deoarece ai fost prima persoana care a votat pentru aceasta poveste ( si singura pana in prezent ) . Cand am pimit notificarea ce imi arata ca tu ai votat primele 2 sau 3 capitole ...atunci am realizat ca cineva imi citeste povestea si am început sa zambesc. Iti multumesc din toata inima .

Va mulțumesc tuturor ce citesc aceasta carte !

Nu cred ca va fii un anunț prea curand dar va rog încă o data sa încercați sa lasati comentarii legate de aceasta carte . Chiar vreu sa stiu .

Ne vedem capitolul următor!

 Love Between Siblings Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum