Capitolul 4

171 6 0
                                    

Luke :
Ethen ieșise din camera nu cu mult timp in urma . Iesisem din dus văzând-o pe sora mea geamana cum doarme ca un înger pe partea ei de pat . M-am apropiat de ea si am tras patura peste ea indreptandu-ma spre partea mea . Era 3 dimineața, ahhh.....in sfârșit am parte de un somn bine meritat.

Bataile din usa deveneau din ce in ce mai enervante iar Maya nu se deranja sa se duca sa deschidă nenorocita de usa . Nu mi-am dat seama de cat timp bate cineva la usa deoarece somnul meu este mereu unul adânc iar daca nici Maya nu a auzit înseamnă ca este extenuata.

E - Hey frate ....lăsând la o parte amenintarea de acum 2 ore si cearta mea cu Maya .....prentru ca tu sincer pari de treaba iar eu sunt disperat .... nu se întâmplă sa ai cumva un prezervativ nu ?

Ma uitam la el atat somnoros cat si amuzat .
L - Intra! Si vorbeste încet. Nu vreau sa o trezesc pe Maya .
E - Ok !
Am mers incet pana in baie unde am lasat atat lumina aprinsa cat si usa deschisa cotrobaind prin toate sertarele . Ahhh ....stiu ca Maya a împachetat o cutie inainte sa trimitem lucrurile dar unde naiba sunt nenorocitele alea de prezervative.
E - Haide frate pe bune acum ....am o bruneta focoasa care ma asteapta sus .
L - Am înțeles asta . Fac tot ce pot ok ?
Am mai cotrobăit cateva secunde iar apoi de nervi am trântit usa dulapului . Amândoi am realizat ce am facut si privirile noasre sau indreptat spre Maya care statea in dreptul usii cu o fata atat nervoasa cat si obosita. A trecut pe langa noi nu cu aceeași privire deschizand același dulap si scotand de acolo trusa de prin ajutor scoțând din aceasta un prezervativ.
M - Ti-am spus cand am împachetat. Ti-am spus inainte sa inceapa petrecere in caz ca rămâneai cu o fata lucru pe care l-ai facut . Probabil a avut ea prezervativ dar ti-am spus de nu stiu cate ori ca lipsa unui prezervativ este o urgenta si ca o sa fie in nenorocita trusa de urgență . Tu ma asculti vreodată cand vorbesc Luke ?
L - Scuze surioara .....am uitat ....imi pare rau ca te-am trezit
Maya a oftat obosita .
M - E ok ....
E - Doamne mersi mult . Nu ai idee cat de mult m-ai salvat ( spune întinzând mana spre obiectul salvator )
M - Nu atat de repede . Pentru ca nu ma pot supara pe fratele meu si pentru ca sunt inca nervoasa voi avea nevoie de ceva care sa ma amuze . Daca intradevar vrei ăsta va trebui sa te intorci la acea fata , sa o privesti in ochi si sa ii spui exact ce simti pentru ea . Faptul ca ar fii fost doar o singura data si ca ai fii lasat-o cu inima franta dimineața urmatoare .
E - Serios ?! Dece faci asta ?
M - Pentru ca m-am plictisit. Si pentru ca din cauza ta a fost nevoie sa ma trezesc asa ca accepti sau nu ?
E - Ok ok am sa o fac .
M - Ohh nu asa de repede. In timp ce spui asta voi fii chiar langa usa pentru a auzi intradevar daca spui sau nu .
E - Nu poti decat sa te increzi in mine ?
M - Nu ! Acum haide ....nu vrei sa o lasi sa astepte nu ?

Maya :
Am ajuns la camera unde Ethen isi lasase mica companie sa astepte . Acesta a intrat lasand usa deschisa iar eu am ramas in coltul acesteia ascultând ce are sa spuna .
E - Scumpo nu vreau sa te mint inainte sa facem asta . Aveam de gand sa profit de tine decat o noapte , sa ma joc cu tine si apoi sa te trimit acasa cu inima franta asa cum am mai facut si cu alte fete dar cand ma uit la tine nu pot sa nu zambesc ....Iti jur este cel mai frumos sentiment pe care l-am simțit.
F ( fata ) - Awwww Ethen.
Ahhh .....nu imi vine sa cred ca a facut asta . Chiar crede ca se poate juca . Nu prea cred . Mi-am facut drum in camera precum o felina mergand direct la Ethen .
M - Ethen ,dragule , inca nu ai scapat de fata asta ?
F - Cine esti ?
M - Ahh ....unde in sunt manierele ...sunt iubita lui Ethen ....imi cer scuze pentru sperantele false pe care ti le-a facut Ethen ....este un mic joc al nostru . Sa ne jucam cu sentimentele celorlalți face totul mai interesant.
Fata se uita la noi cu lacrimi in ochi. Ethen se pregătea sa nege tot dar m-am întors la el cat de repede am putut si l -m sarutat lent . Nu i-a luat mult si mi-a răspuns la sarut intre timp acesta devenind unul sălbatic. Am simtit cum fata a fugit plecand din camera lucru ce nu a putut decat sa ma amuze teribil . Am continuat sa il sarut pe baiatul de langa mine inpingadu-l in pat si panandu-ma peste el . Acesta a continuat sa ma sarute plimbadu-si mainile pe spatele meu . M-am desprins din sarut cu un zambet fals si amuzat
M - Ok ....asta a fost amuzant !
M-am dat jos de pe el pregătindu -ma sa ma indrept spre camera mea .
E - Stai ! Pe bune ? pleci ? Ce tocmai s-a întâmplat ...de ce m-ai sărutat ?
Ethen era încordat si emana furie si dorința lucru la care ma asteptam.
M - Fuckboy chiar te așteptai sa iti mearga micul plan de a juca cuvintele pastrand fata ? Ti-am zis sa fii sincer cu ea ..... nu ai fost asa ca a trebuit sa egalez scorul . Un sfat ? Nu intra in jocurile mele decat daca esti dispus sa joci corect , altfel vei afla ca eu trișez mai bine!
Ethen era nervos dar tacut . Acesta a expirat obosit.
E - Bine jucat pisicuță! O singura intrebare . Cum știai ca iti voi raspunde la sărut?
Am surâs la ceea ce a spus si m-am apropiat de el lent punandu-mi mainile in jurul sau . M-am aplecat si i-am spotit la ureche .
M - Stiam ca o vei face deoarece stiam ca oricat de mult o voiai pe ea pe mine va vrei înzecit. Te intrig mult mai mult . Nu ai fii lasat balta șansa de a ma avea pentru o noapte . Asa am știut.
Mi-am indreptat mana spre palma lui lundu-i prezervativul din mana .
M - Presupun ca nu vei mai avea nevoie de asta acum nu ? Noapte buna Ethen. Si nu uita . Oricat de bine ai juca , oricat de bine ai reusi sa trișezi, eu o voi face mai bine .
Ethen s-a uitat la mine cu un zambet mandru pe fata , un zambet ce exprima atat mândria cat si uimirea .
Ethen - Noapte buna Maya !

 Love Between Siblings Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum