Capitolul 6

177 8 0
                                    

Luke

Trecuseră cateva zile in care Maya si Ethen nu au mai avut nici o cearta. Dupa incidentul din prima noapte tot ce a putut Ethen sa faca a fost sa incerce sa o enerveze sau sa o faca geloasă cu toate fetele cu care venea acasa iar Maya nici macar nu il remarca. A trecut o saptamana iar eu si Maya muream dupa nevoia de adrenalina asa ca astăzi aveam de gând sa participam la o cursa de care auzisem si sa demonstram de ce eram numiti in vechiul oraș ,, Kings of the street " sau ,, Twin Kings " .

M : Hey ! Unde mergi?
L : La etajul 2 este o sala de antrenament iar eu nu am mai m-am antrenat de când ne-am mutat. Cred ca o sa merg si o sa stau acolo vreo 2 ore ? Vrei sa vii ?
M : Neh .....merg sa fac un dus si apoi sa aleg cu ce ma îmbrac pentru cursă.
L : Ok atat timp cat ne asortam. Sa imi alegi si mie hainele ok ?
M : Ok

Sa nu înțelegeți greșit ..... Stiu ca genul ala de gemeni care se asorteaza tot timpul sunt foarte enervanti dar eu si sora mea aveam același stil si cand cand este ceva cum ar fii o petrecere , cursa sau școală atunci vrem sa aveam blugi si tricouri de aceeasi culoare . Da suntem ciudati stiu .

Mai am vreo 20 de minute pana trebuie sa ma intorc si sa fac un dus . Ohhh deja e prea cald . Mi-am dat tricoul jos si am decis ca ar merge sa incerc sacul de box cand pe usa intra Ethen. Eu si Ethen am incepul sa ne înțelegem destul de bine , am aflat ca ii plac cursele si ca este regele in acest oras ( nu pentru mult timp ) , ii place sa fie copilaros si ii plac jocurile video.

E : Hey frate ! Nu stiam ca ai descoperit si camera asta .
L : Hey ! Da ....Liz a afalt ca vreau sa merg la sala si mi-a sugerat sa vin aici decat sa ies din casa . Tare locul frate !
E : Mersi! Eu de obicei vin dimineața.
L : Atunci de ce esti aici ?
E : Sa te anunt ca ti-au sosit mașinile si motocicletele. Trebuie sa recunosc ca am fost surprins cand am vazut ca sunt 5 masini si 4 motoare. Adica eu am decat 3 masini si un motor.
L : Mersi dar nu sunt doar ale mele . Sunt si ale Mayei .
E : Micul diavol stie sa conduca ?
L : Da frate . Am reusit sa castig decat o cursa in fata ei .
E : Auci ! Atat de rau conduci?
L : Ha ! Mai bine zis atat de bine conduce ea !
E : Atunci sa înțeleg ca am șansa sa va bat la cursa diseară?
L : Poti spune si asta .
Ethen rade putin iar apoi rămâne cu atenția spre umarul meu drept.
E : Nu stiam ca ai un tatuaj. ,,our paths may change as life goes on but the bond between us is always strong " ? Ce dracu ? Pentru cine e ?
L : Ghicește! ( spun eu amuzat )
E : Frate nu imi spune ca de asta esti acum un jucător! Ai avut o iubita si este pentru ea nu-i asa ?
L : Ha ! Nu dar sunt un jucator acum din cauza unei fete. E pentru Maya .
E : O Doamne! Ti-ai facut un tatuaj pentru micul diavol ? Frate ce e neregula cu tine . Adica acum pe bune tu pari sa menții toata relatia asta frate sora pe picioare si ea ce face?
Am ras isteric. Cum poate spune asta despre Maya . Nici macar nu ne cunoaste situația. Probabil de aceea nu e lipit de perete acum .
L : Ea ma tine pe mine pe picioare. Plus ca si ea are același tatuaj !
E : Serios? Nu l-am remarcat.
L : Asta pentru ca tu in loc sa ii acorzi atentie ei te uiti numai la fundul sau sânii ei de fiecare data . Te-ai uitat macar vreodata la ochii ei ?
E : Da !
L : Si ce culoare sunt ? Ha ?
E : Verzi ?
Am inceput sa rad si mai rau . Are in fata geamanul ei si nu stie ce culoare au ochii ei ?
L : Frate ! Fratele ei geaman sta in fata ta ! Fratele ei cu aceasi culoare a parului si aceeasi ochi albaștri! Dar macar ai încercat.

Am ieșit din camera amuzat si m-am întors in dormitorul meu si al surorii mele . Ma intreb daca voi reusi sa o bat iar asa cum am facut la ultima cursa. De obicei cand participam la aceleasi curse avem grija sa terminam cursa in acelasi timp dar dupa cursa va mai exista una intre cei 2 câștigători care vom fii noi si vom vedea cine este cel mai bun .

Tenesi negri pentru mine si botine negre pentru ea . Blugi albastri deschis tăiați pentru amândoi. Tricou negru simplu pentru amândoi si gecile noastre norocoase de piele . In spatele ghecilor este scris cu alb King ca toata lumea sa ne stie numele de familie. Eu si Maya purtam ghecile acelea in prima noastra cursa desii nu am câștigat.

Am ieșit din dus destul de repede si m-am îmbrăcat cu ce mi-a pregătit sora mea . Am decis sa mănânc ceva inainte sa plecam gand pe care probabil il avea si Maya . Asa cum ma gandeam Maya era la Bucătărie mâncând o salata iar pentru mine era deja pregătită o felie de pizza pe farfurie.

L : Mersi!
M : Orice pentru tine ( spune ea plictisita )
L : Gata sa furam titul de rege?
M : Normal. M-am născut pregătită.

Am surâs cand a spus asta dupa care am simtit ca amețesc putin . La dracu! Asta nu va fii de bine . Maya deja se uita la mine cu o fata îngrijorată.

M : La cat te-ai trezit azi ?
L : 9 de ce ? ( La dracu ! Stiam deja de ce ! Acum va trebui sa primesc morala tot drumul către cursa )
M : Ce ai mancat pana acum ?
L : Cereale de dimineață la prânz supa si friptura si acum pizza.
M : Ti-ai luat medicamentele de dimineață?
L : Normal ca le-am luat.
M : Luke ?
L : Ce ? Le-am luat ok ?
M : .....ok , atunci ceva este neinregula. Hay la doctor!
L : Nu merg la doctor pentru niste ameteli!
M : Luke mai intreb odată! Ai luat nenorocitele de medicamente sau nu ? Stii ca daca nu le iei vei ajunge sa nu mai deosebesti sentimentele mele de ale tale ! Asa ca ai luat medicamentele alea idioate de dimineață?
L : .....nu
Maya ramane calma desi puteam sa simt cum furia i se plimba prin corp in momentul asta . Se îndrepta spre camera probabil aducându-mi nenorocitele alea de pastile . Imi intimd mana si le inghit dupa care imi intinde un pahar cu apa . Zambesc in drept de mulțumire desii simt ca inca este furioasa . Cand ne-am despărțit in primele 2 luni ea era foarte furioasa iar eu foarte trist si amandoi eram psihic la pământ aproape de nebunie de aceea trebuie sa luam medicamentele acelea.
L : Ahhh......dai drumul!
M : Nu imi vine sa cred cum niciodată nu te gândești la ceea ce se poate intampla daca nu iei medicamentele. Eram la un pas de a inebuni amandoi Luke ! Amandoi! Si tu tot consideri ca este o pierdere de timp sa iei medicamentele alea idioate ! De ce ? Chiar nu gandesti ?

A continuat sa vorbească pana a lasat toata furia din ea afara . In sfârșit . Acum nu trebuie decat sa ne concentram pe cursă. Am platit taxa de inscriere . Am așteptat sa se faca pariurile iar eu si Maya am pariat pe noi . Ethen nu ne-a remarcat nici una dintre masini deoarece era inconjurat de fete iar eu si Maya nu iesisem din masini iar geamurile erau fumurii. Va intrebati cum Maya a reusit sa tipe la mine desii era in alta masina nu ? Ei bine datorita tipului ce a inventat telefonul. Puteam foarte usor sa ii inchid dar asta ar fii enervant-o si mai mult ier eu chiar meritam sa se tipe la mine .

Eram concentrat ce cursa. Gata de pornire. Telefinul meu fiind inca conectat cu al Mayei pentru a vorbi in timpul cursei.

3 ! 2 ! 1 ! Acum !

 Love Between Siblings Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum