A jelenben
„Én ugy szeretlek, mint a gyermek
s épp olyan kegyetlen vagyok" *
- Jamie, gyere már le enni, nem tudom, mennyit szedjek neked! –kiabált fel Dominick a testvérének a lépcső aljáról.
Az anyukájuk majd csak estefelé jön haza, addig pedig Dominickra volt bízva, hogy a testvére betartsa a főétkezéseket, ugyanis hajlamos volt elfeledkezni róluk, ami tizenhat éves fiú létére furcsa dolog volt. Dominick számára ez szinte hihetetlen dolognak számított, ő ugyanis akkor és annyit evett, amikor csak lehetősége adódott rá. Mondjuk a délutáni gyúrásához kellett is az energia.
- Már suhanok is! –szökdécselt le Jamie az emeletről a földszintre vezető lépcsőn, olyan gyorsan és figyelmetlenül is egyben, hogy majdnem leesett. A lába megcsúszott a sima falépcsőn, de a bátyja szerencsére még idejében kapta el őt. – Hé, óvatosan! –feddte meg a fiatalabbikat játékosan.
Jamie, széles mosollyal az ajkán hajolt közelebb Dominickhoz, immár a lépcső utolsó fokán ácsorogva. Élvezte, hogy végre a bátyja fölé magasodhatott, ugyanis két év ide vagy oda, a testvére 8 centivel még mindig lekörözte őt.
A szőke fiú óvatosan tapasztotta ajkát Dominick szájára, aki kapva az alkalmon, erősen magához vonta őt. Dominick kezei a fiatalabb fiú fenekére vándoroltak, majd megragadta őt a csípőjénél fogva, és egy erőteljes mozdulattal a falnak szorította őt. Jamie felnyögött a hirtelen ellene irányuló nyers dominanciától, és mindkét kezével a másik fiú egyenes szálú hajába túrt. Dominick kihasználva Jamie figyelmetlenségét, az egyik lábát a fiú combjai közé fúrta.
- Nick! –akadt el Jamie lélegzete a hirtelen jött intenzív érzéstől, a lábai megremegtek, mint a kocsonya, azzal fenyegetve, hogy feladják a szolgálatot. Dominick ezt megérezve megemelte a pihe súlyú fiút a gömbölyű feneke alatt, Jamie lábai pedig erősen kulcsolódtak a fiú dereka köré. A merevedésük erősen egymáséhoz dörzsölődött, Jamie hangosan zilált, még mindig a falnak szorítva.
A fiú eszébe jutott a vágy fátyolán keresztül, hogy amit tesznek az nem helyes, és felnyögve vette tudomásul, hogy erős pír önti el az arcát arra a gondolatra, mi történne, ha erről bárki is tudomást szerezne. Próbálta elrejteni az arcát a másik pólójában, de Dominick közel hajolt hozzá, és addig nem adta fel, ameddig a fiú készségesen meg nem engedte neki, hogy tovább harapdálhassa az ajkait. Jamie megadóan döntötte hátra a fejét, Dominick pedig az ajkakról a nyaka fehér bőrére vándorolt át. Szívogatta a bársonyos bőrt, finoman harapdálta, Jamie torkából pedig akarata ellenére is apró nyögdécselés tört fel. Az idősebb fiú erre elmosolyodott, és még érzékibben szívta a szőke fiú bőrét, csókokat hintett rá, ahol csak érte. Még így is volt annyi önuralma, hogy ne hagyjon a fiún foltokat, ami miatt esetleg kényes helyzetbe kerülne később.
- Ki fog hűlni az ebédem. –tolta el magától Dominick a szőkét, gonosz mosollyal az ajkán. Jamie tudta, hogy a testvére direkt csinálja ezt vele, lehet benne egy kis szadista hajlam, szereti ha szenvedek. –gondolta magában. Az idősebb fiú egy cuppanós puszit nyomott a fiú homlokára, majd letette őt a karjaiból, óvatosan megvárta, hogy a fiú visszanyerte-e a lábaiból eltávozott erőt. Jamie nem akarta, hogy lepasszolják őt holmi ebéd miatt, ezért csökönyösen ölelte át továbbra is a testvére derekát. Dominick elnevette magát azzal a jellegzetes mély, dallamos nevetésével, majd megpróbálta leszedni magáról a fiút. Jamie tekintete villant egyet, majd az egyik kezét Dominick nadrágjának elejére csúsztatta, és erősen rászorított a merevedésére. Az idősebb fiú szemei előtt tizennyolc karikás képek táncoltak, és kényszerítette magát, hogy ne adja be a derekát. Sok akaraterőre volt a fiúnak szüksége ehhez, ugyanis a merevedése a nadrágon keresztül erősen lüktetve szinte teljesen Jamie kezébe simult. Eddig a legtovább, ameddig el mertek menni, az a csókolózás, és a közös maszturbálás volt. Bár annyira vágytak egymásra, hogy az már szinte fájt, Dominick túlságosan is félt a lebukás veszélyeitől. Nem is a lebukástól félt, hanem annak következményeitől. Ha az anyjuk eltiltotta volna őket egymástól, abba mindketten belepusztultak volna. Ezért Dominick a felgyülemlett szexuális feszültséget az éppen aktuális partnerein vezette le. Noha az anyjának már bevallotta, hogy meleg, mégse volt hajlandó soha a hódításait haza vinni. Ez leginkább Jamie miatt volt így, aki őrülten féltékeny volt mindenkire, aki csak közelebbi ismeretségben is volt a testvérével. De neki is be kellett látnia, hogy ez nem helyes. A testvérek nem fekszenek le egymással. A testvérek nem csókolózzák át az éjszakát, nem szerelmesek a másikba. Ő mégse tudott az érzelmeivel mit kezdeni, amikhez egy kis lelkiismeret furdalás is társult.
YOU ARE READING
Switched
RomanceBoy x Boy !!! Aki látta az elcserélt lányok c. sorozatot, annak ismerős az alap sztori. Az a sorozat adta az ötletet, hogy születésüknél elcseréltek két gyereket, csak itt most két fiúról van szó. Jamie és Dominick nem tudják egymásról, hogy igazábó...