Proloog

1.5K 87 41
                                    

Vito's p.o.v.

Ik ben zo jaloers op Kasper, Sem en Kelvin. Zij zijn gewoon vrolijk uit de kast gekomen en hun ouders lijken er geen probleem mee te hebben. Toen ik echter zelf meer dan twee jaar terug uit de kast kwam, keurden mijn ouders dat niet goed. Ze wisten niet hoe snel ze me aan een meisje moesten koppelen. Die relatie duurde niet langer dan twee maanden. Na een tijdje geen verkering besloot ik maar met een ander meisje te nemen om ervoor te zorgen dat mijn ouders niet doorhebben dat ik nog steeds op jongens val. Ze vinden dat homoseksueel zijn echt niet klopt en willen daarom dat ik altijd een relatie heb (natuurlijk met een meisje).

Ik ben zo jaloers op Kasper, Sem en Kelvin dat ik het nodig vond om ze in elkaar te slaan. Nu weet ik hoe stom dat is, maar het zit zo in mijn kop gestampt dat het niet klopt, dat ik er niet tegen kon. En hoe kan ik nou ooit een vriendje krijgen als ik bekend sta als de homofoob?

Dan ook nog het probleem dat ik niet op mijn "vriendinnetje" verliefd ben maar op haar broertje...

-----
Wowowowowowoowoowoooooow, eindelijk dan het 2e deel van De 'Het Gayft Niet'-Serie online!
Ik ben echt heel hyped! ^-^

Voor degenen die dit boek lezen zonder dat ze mijn boek 'Only Fools Do What I Do' hebben gelezen zal ik even een korte samenvatting geven over wat Vito allemaal heeft gedaan.

(Voor degene die hem nog willen gaan lezen: https://www.wattpad.com/story/61629617-ofdwid-bxb-de-%27het-gayft-niet%27-serie

En anders kun je hem vinden op mijn profiel ;) )

Sem is een jongen uit Vito's klas die voor bi uit de kast was gekomen. Vito pestte hem hierom. Kasper is het vriendje van Sem, die verkering met hem heeft gekregen door middel van een weddenschap. Kasper pikte het niet dat Vito dit deed, dus leerde hij hem een lesje. Omdat Vito bang was dat Kasper hem nog een keer in elkaar zou slaan, ging hij maar weer terug naar Kelvin pesten en in elkaar rammen. Kelvin is een oude vriend van Vito. Hij was een paar jaar eerder al het pispaaltje van Vito omdat hij gay is. Na een tijdje liet hij hem echter met rust. Nu dat Vito Sem dus niet meer te grazen kan nemen, is hij maar weer terug gegaan naar Kelvin pesten. Vito heeft Kelvin meerdere keren in elkaar geslagen en Sem ook een paar keer. Vito is dus niet echt een engeltje, maar het was allemaal uit puur jaloezie. Dat betekent alleen nog niet echt dat hij het recht heeft om hen in elkaar te slaan...


Dat was het belangrijkste om te weten ^-^

Snel zal het eerste hoofdstuk online komen ;)


Tot dan!

-Ymke (IEMKE)

CLOSET / RUIN [bxb] (ON HOLD) || De 'Het Gayft Niet'-Serie Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu