*Best fake smile - James Bay*Vito's p.o.v.
Het is ondertussen al een tijdje terug dat ik Kelvin te grazen heb genomen. Dat het nergens op slaat, weet ik, maar ik word blijkbaar zo jaloers dat ik het niet aankan. Laatst had ik Sem te pakken genomen omdat hij voor bi uit de kast was gekomen en ik weet dat zijn ouders daar geen problemen mee hebben. Ik had hem heus wel vaker in elkaar kunnen slaan, maar na de tweede keer was ik zelf de klos. Kasper, waarvan ik nou nog steeds niet weet of dat het zijn vriendje is of niet, gaf me namens Sem een pay-back. Toen heb ik Kelvin maar weer als mijn slachtoffer gekozen.
Kelvin en ik kennen elkaar wel wat langer, je kan denk ik zelfs wel zeggen dat we vrienden waren. Toen hij uit de kast was gekomen, was hij er eerst wat gesloten over, maar later boeide het hem niet meer. Hij had me verteld dat hij als de dood was om het aan zijn ouders te vertellen, maar die waren juist heel trots op hem. Ze zeiden dat ze van hem houden hoe hij ook is, en mijn ouders deden dat niet toen ik uit de kast kwam. Daar knapte het bij mij en in één klap was de vriendschap voorbij. Kelvin werd mijn pispaaltje en ik pestte hem omdat hij gay is. Hoe hypocriet.
En dat is nu een van mijn grootste problemen. Hoe kan ik ooit uit de kast gaan komen, als ik degene ben die de andersgeaarden het meeste pest?
Waarom hadden mijn ouders het niet gewoon kunnen accepteren? Dan was dit alles nooit gebeurd. Ik word weer boos. Waarom kunnen dingen nooit een keer goed gaan? Waarom snappen mijn ouders niet dat homoseksuelen ook mensen zijn en zij ook gevoelens hebben (die dan toevallig bij liefde voor hetzelfde geslacht ontwikkeld worden)?! Boos schop ik een steen over het schoolplein. Ik heb echt een hekel aan mijn ouders!
Dan zie ik Kelvin voorbij lopen. Hij is druk bezig met zijn mobiel. Ik trek hem weg aan zijn kraag en omdat hij het niet had verwacht, valt hij om. Gelukkig valt hij op het gras, zijn mobiel vliegt ergens anders heen. Ik spring bovenop hem en geef hem een stomp.
"Je was zeker bezig met je gayporn opzoeken?" Schater ik van het lachen. Zijn lip bloedt al. Ik geef hem nog een klap op de andere kant van zijn hoofd. Opeens word ik omver gegooid en is Kelvin degene die bovenop zit.
"Gast, laat me gewoon met rust!" Roept hij en drukt mijn armen naar beneden. Ik rol echter weer om zodat ik hem naar beneden duw. Ik plant mijn vuist op zijn oog. Een kreun rolt over zijn lippen.
"Word je zeker wel geil van, met een jongen stoeien?" Lach ik en geef hem nu een mep op zijn neus. Voor ik het weet lig ik platgedrukt op het gras en ligt Kelvin half over me heen. Ik schrik van hoe gespierd zijn buik aanvoelt. Ik schrik nog harder als mijn keel een beetje wordt dichtgeduwd door de hand van Kelvin.
"Laat me gewoon met rust!" Roept hij, gooit me nog een keer op de grond, klautert omhoog, pakt zijn mobiel en loopt weg.Buitenadem ga ik rechtop zitten. Ik proef een beetje bloed van mijn bloedlip. Ik sabbel op mijn onderlip en kom omhoog. Kelvin had zich nog nooit echt eerder verdedigd, en nu wurgde hij me bijna. En ik snap ook niet waarom hij zichzelf niet beter verdedigt, want zo te voelen is hij fucking gespierd.
Ik kijk op mijn horloge om te zien hoe laat het is. Ik zie dat het rond half vijf is. Ik loop naar mijn fiets en fiets naar Olivia, mijn 'vriendinnetje'. We hebben natuurlijk wel echt verkering, maar ik ben niet verliefd op haar, en in zulke gevallen vind ik dat je mensen dan niet je vriendinnetje kan noemen. Ja, ik houd van haar, maar niet op de manier die mijn ouders wensen.
Na een paar minuten fietsen kom ik aan bij Olivia. Ik drop mijn fiets tegen de heg en loop naar de voordeur. Daar bel ik aan en wacht tot er open wordt gemaakt. Het duurt eventjes maar dan maakt Flynn, Olivia's broertje, de deur open. Mijn hartslag gaat een slagje sneller. Flynns ogen scannen me een keer terwijl hij me begroet.
JE LEEST
CLOSET / RUIN [bxb] (ON HOLD) || De 'Het Gayft Niet'-Serie
Romance[Disclaimer: dit boek heeft twee titels omdat er twee hoofdpersonen zijn en ik kon niet kiezen welke titel ik moet gebruiken. "Closet" is de titel van Vito en "Ruin" is de titel van Flynn] Ja, ik ben een klootzak. Ja, ik ben snel jaloers. Ja, ik s...