Surprise se probudila a vspomněla si, že má za půl hodiny sraz se svými kamarádkami. Takže se rychle nasnídala a vyběhla z domu. Utíkala kolem trhu, když do někoho narazila. Naráz vyrazil Twilight košík jablek z kouzla. Surprise tuhle klisnu znala jen podle vidění - chodila pravidelně na trh. Nevěděla jak se jmenuje, ani kde bydlí. Ale věděla, že to rozhodně není příjemný pony. ,,Koukej, kam šlapeš!" řekla nevrle Twilight. Surprise to chtěla odčinit, tak sebrala jablko a řekla ,,Omlouvám se, pomůžu vám.". Twilight ji ale kouzlem vytrhla jablko a odvětila ,,Posbírám to sama!". Surprise se tedy vrátila zpět na cestu. Sraz měli s kamarádkami v domě Firefly. ,,Kde seš tak dlouho?" zeptala se Firefly, když Surprise dorazila. ,,Narazila sem do tý protivný klisny." řekla Surprise a zavřela za sebou dveře. ,,Myslíš do tý fialový jednorožčí?" zeptala se Sparkler. ,,Jo." odpověděla Surprise a sedla si mezi ni a Posey. ,,Já sem do ní narazila předevčírem. Moje chyba to nebyla! To ona nedávala pozor." vysvětlovala Sparkler ,,A ona mi nadávala do nemehlů a nešiků a že prý se mám koukat kam šlapu. A pak mě odstrčila z cesty a já spadla na zem.". ,,Na mě začala křičet, když sem šla proti ní, ať uhnu." řekla Posey. ,,Ona je jednorožec?!" řekla překvapeně Firefly ,,Já se s ni srazila před týdnem ve vzduchu a byla pegas!". ,,To je blbost!" namítla Applejack ,,Asi má dvojče pegase, nebo tak. Já ji taky vyděla a je to jednorožec.". ,,Změníme téma!" navrhla Surprise ,,Včera mi babička říkala, že v zámku Přátelství žije zapomenutá princezna!". ,,Neke!" řekla udiveně Firefly ,,V tom, co ho chrání drak?". ,,Jo!" řekla vesele Surprise ,,Napadlo mě, že bychom mohly do knihovny o tom něco zjistit.". Na tom se všechny shodly a šly do knihovny...
ČTEŠ
Vzpomínka (Dokončeno)
FanfictionTwilight Sparkle se stala princeznou Přátelství. Tím se ale také stala nesmrtelnou, narozdíl od jejích přátel. Během dalších tisíc let se stala princezna Přátelství pouhou legendou...