,,Chudák Twilight." řekla Surprise smutně ,,Tolik na tu pověst věřila.". ,,Já sem už taky začínala doufat, že se to fakt podaří." řekla Firefly a kopytem oprášila drahokam ve tvaru blesku. ,,I já." řekla smutně Posey a položila kopyto na růžového motýlka. ,,Byla to celkem zábava." dodala Applejack a pohladila oranžové jablko. ,,Tenhle drahokam bych chtěla domů." řekla Sparkler a přejela kopytem po fialovém drahokamu. Všechny na ni otočily hlavu. ,,Mě je hlavně líto té princezny." řekla Surprise a opřela hlavu o modrý balónek ,,Teda pokud v zámku někdy nějaká byla.". Firefly to vehnalo slzy do očí. ,,Věrnost." řekla s malým úsměvem a kopytem na drahokamu. ,,Laskavost." řekla Posey taky s kopytem na drahokamu a otočila se na Applejack. ,,Poctivost." řekla Applejack. ,,Štědrost." řekla Sparkler, se zájmem se dotkla drahokamu. Pak se všechny otočily na Surprise, které ukápla malá slza na balónek a řekla ,,Smích.". V tu chvíli se země otřásla a na hrobech se utvořily praskliny. Klisničky ustoupily dál. Pak ale začalo svítit oslepující světlo a ony si musely zakrýt oči kopyty. Twili slyšela hluk a tak přispěchala na balkon. Viděla, jak ze hřbitova za stromy vychází jasné světlo. Pak ale zesílilo a i ona si musela zakrýt oči. Světlo sílilo a sílilo a pak...
... konec. :-)
Né! XD Sem mrcha, ale tak zlá nejsem:
...světlo ustalo. Twilight bez rozmýšlení roztáhla křídla a letěla na hřbitov...
Klisničky nemohly uvěřit svým očím přímo před nimi stálo místo pěti hrobů pět alicorních klisen. Stáli tam a koukaly na ně s otevřenou pusou. Za nimi stála Twilight ve své alicorní podobě a s každým mrknutím ji ukáply dvě slzy. ,,Twilight!" řekly všechny alicorní klisny jednohlasně. Klisničky se otočily a uviděly Twilight. ,,Ty si ta princezna!" řekla vesele Surprise. Twilight se usmála a objala klisničky. ,,Děkuju." řekla s úsměvem a přitiskla je pevně k sobě. Pak se od nich odtáhla a otočila se na své kamarádky. Konečně je měla zpět. Se slzami v očích se s nimi vrhla do objetí. Teď byly zase spolu. Navždy...
Konec
Poznámka autora
******************
Věřte mi, nebo ne: já u toho normálně brečím! 😄😹 Jak se vám kniha jako celek líbila? Napište mi to do komentářů, prosím. Budu ráda, když mi řeknete, co si o ní myslíte. 😃
ČTEŠ
Vzpomínka (Dokončeno)
FanfictionTwilight Sparkle se stala princeznou Přátelství. Tím se ale také stala nesmrtelnou, narozdíl od jejích přátel. Během dalších tisíc let se stala princezna Přátelství pouhou legendou...