Zapomenutá princezna

710 74 14
                                    

V pustém zámku u Ponyvillu, ke kterému nikdo ani nepách, protože ho hlídal poníkožravý drak (No co? Spike taky musí jíst! XD :-D) opravdu žila zapomenutá princezna - Twilight Sparkle. Zámek byl neudržovaný, až na knihovnu, která byla v perfektním stavu a ve které Twilight trávila většinu času. Občas si ale potřebovala dojít pro jídlo do města a ten den byl zrovna dnes. Použila kouzlo na zmizení křídel a rohem se teleportovala do křoví vedle trhu. Nikdo nesměl vědět, že v zámku ještě někdo bydlí. Vyšla z křoví a kouzlem si vyndala listí z hřívy. Pak šla na trh. Koupila si pět jablek a chystala se domů. Najednou do ní vrazila Surprise, která zrovna běžela kolem a vyrazila ji košík jablek z kouzla. ,,Koukej se kam šlapeš!" řekla nevrle Twilight. Za ta léta osamotě si vytvořila dokonce odpor k poníkům. Proto s radostí nechávala Spika, ať je jí. Mimo to si od sežraných vždy brala mince, aby mohla platit jídlo. ,,Omlouvám se, pomůžu vám." řekla Surprise a začala do kopyt sbírat jablka do košíku. ,,Posbírám to sama!" řekla Twilight naštvaně a kouzlem Surprise vytrhla jablko. Surprise tedy vyběhla zpět na svou cestu. Twilight dala kouzlem všechna jablka do košíku a zašla do křoví. Teleportovala se (už jako alicorn) před zámek, kolem kterého byl obtočený Spike. ,,Ahoj Twilight." pozdravil Spike. ,,Ahoj, už si jedl?" zeptala se Twilight, zatímco přepočítávala jablka. ,,Pošťáka. Nesl sem dopis." řekl Spike a osacem postrčil obálku blíž k Twilight. Ta položila košík a přiblížila si kouzlem obálku. Byla adresovaná na Zámek Přátelství, ale jméno na ní nebylo. Vzala kouzlem košík, šla do zámku a do trůnního sálu. Sedla si na svůj trůn a otevřela obálku. Vyndala papír a v duchu si četla.

Twilight,
už to bude tisíc let, co zemřely tvé kamarádky. Je čas, aby ses přes to přenesla a ukázala se Equestrii. Poníci už na tebe zapomněli. Cadance a Armor si o tebe dělají čím dál větší starosti a s Flashem by ses možná taky už měla usmířit...

Twilight ani nedočetla, zmuchlala papír a hodila ho do rohu na hromadu dalších. Usmířit se s Flashem?! Vnucuje mi to už roky! Století! ,,Nikdy..." zašeptala Twilight pro sebe.

Mezitím, před bránu paláce přiletěl Flash. Spike si odfrkl a položil si hlavu před Flashe. Hlava byla skoro větší, než Flash. ,,Už si tu zas?" řekl Spike otráveně. ,,Jak zas?" řekl Flash ,,Stavím se sem jednou za století a ty děláš, jako bych sem chodil každý den.". ,,Ty víš, že ti Twilight neodpustí." řekl Spike a dal ocas pryč z brány. ,,Ano." řekl Flash a přistoupil k bráně ,,Ale občas za ní někdo zajít musí.".

Twilight si povzdechla, když uslyšela známý hlas. ,,Legenda praví, že v zámku u Ponyvillu žije zapomenutá princezna Twilight Sparkle." řekl Flash, zatímco se blížil k Twilight od dveří ,,A čeká na svého prince, až ji osvobodí.". ,,Ale ne, když je ten princ namyšlený sobec!" řekla otráveně Twilight a vstala z trůnu ,,To ho potom pošle k čertu.". Twilight zamířila s košíkem do kuchyně. ,,No tak Twili, to se na mě pořád ještě zlobíš?" zeptal se Flash a zamířil za ní. ,,Po desáté za tisíc let ti říkám, že ano a po desáté ti taky říkám, ať mi neříkáš Twili." řekla Twilight a položila košík na stůl v kuchyni. ,,Ale Twilight, vždyť sem tehdy zas tolik neřekl." hájil se Flash. ,,Ale řekl!" zakřičela Twilight, když se na něj otočila ,,Ale nedokázal si pochopit, proč mi nemůžeš nahradit přátele!". Flash se nadechl k obhajobě, ale Twilight byla rychlejší. ,,Vypadni odsud! Nechci tě vidět! A jestli sem ještě jednou páchneš, Spike tě sežere!" zakřičela a Flash odešel...

Vzpomínka (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat