Všechny vešly do knihovny a šly rovnou do historické sekce. První šla Firefly a za ní šly v řadě ostatní. Firefly nedávala pozor na cestu a narazila. Do ní zezadu narazila Surprise, do ní Posey, do ní Applejack a do ní Sparkler. Když Firefly zvedla hlavu, zděsila se, protože se na ní mračila Twilight. ,,Dávej pozor ty nešikovné hříbě!" řekla ne moc nahlas, protože v knihovně má být ticho. ,,Omlouváme se, my hledáme legendu o zapomenuté princezně." řekla Firefly trochu se strachem. ,,Legendu o zapomenuté princezně?" řekla udiveně Twilight a ani nevěděla jak, ale ukázala na polici ,,Ta je tady.". Klisničky si knihu vzaly a utíkaly ke stolu, kde si všechny sedly. Twilight se schovala za polici a poslouchala. ,,Princezna se prý ukáže, když se pět kamarádek dotkne pěti elementů harmonie a řekne pět jmen elementů. Pak se má nějakých pět klisen probrat a princezna se objeví." řekla Applejack. ,,Ty byli doslova posedlí číslem pět!" poznamenala Firefly. ,,Ale to bychom mohly být klidně my!" řekla vesele Sparkler. ,,Po smrti svých kamarádek..." četla Posey ,,Ty elementy budou na hřbitově! Už vím! Znám pět hrobů, vedle sebe a v každým je jeden drahokam!". ,,Ještě, že je tvůj táta hrobník." řekla vesele Surprise a i s kamarádkami zamířila k východu. Twilight tam tak stála za policí s otevřenou pusou. Tyhle klisničky se zajímají o tu legendu i o oživení jejích přátel. Zavalila ji vlna štěstí a naděje a pocítila pocit, který už dávno zapomněla - radost. Ta z ní ale rychle spadla, protože na legendu nevěřila a nevěřila ani, že bude fungovat...
ČTEŠ
Vzpomínka (Dokončeno)
Fiksi PenggemarTwilight Sparkle se stala princeznou Přátelství. Tím se ale také stala nesmrtelnou, narozdíl od jejích přátel. Během dalších tisíc let se stala princezna Přátelství pouhou legendou...