15

59 8 2
                                    

Siedziałam na górze i czekałam aż przyjdzie Wera. Po 15 minutach usłyszałam pukanie. Zeszłam ze schodów i otworzyłam drzwi. Zobaczyłam w nich zdyszaną nastolatkę. Ruchem ręki wpuściłam ją do domu. Ruszyłyśmy w stronę salonu.

- Chcesz coś do picia ?

- Tak proszę. - podałam jej wodę siadając obok.

Zgasiłam telewizor po czym popatrzyłam na koleżankę. Wzięła łyk wody i odetchnęła.

- Co się stało ? Czemu się pokłóciliście ?

- Pamiętasz Hele ?

- Tak. Zabiję szmatę co zrobiła ?!

- Nie ona. To dzięki niej dowiedziałam się , że Leo mnie zdradza.

- Co ?! Jak to możliwe ?!

- Nie wiem. On twierdzi , że to Hela mnie oszukuje. Nawet nie umie się przyzna... - niedane było mi dokończyć iż dostałam wiadomość.

Od: Debil

Nadal myślisz , że ona miała rację ?

Do: Debil

Tak ale nie pisz teraz pa.

Od: Debil

No dobra pa , a ty nie pisz kropek nienawiści

Odłożyłam telefon na stolik przede mną i spojrzałam na przyjaciółkę. Ona też odłożyła telefon.

- Kto to ?

- Leo. Myśli , że jestem tak głupia i mu w końcu uwierzę. - pokazałam jej telefon.

- Daj spokój. Uwierz mu. Hela chce go mieć tylko dla siebie.

- Nieprawda on by mnie nie okłamała. Znasz ją ona nie jest taka.

- Ogarnij się dziewczyno tu chodzi o L-E-O. - przeliterowała mi jego imię.

- To co ?! Czekaj , czekaj Hela i Leo...

- No ?

- Ona serio mnie oszukała ! Przecież ona sama mi kiedyś mówiła , że jak dowie się , że chodzi z jakąś dziwką to ją zniszczy. No nie muszę szybko do niego zadzwonić !

- To na co czekaj szybko dzwoń !

Pierwszy sygnał nic , drugi też nic. To nie w jego stylu odbiera zawsze po pierwszym. Trzeci cisz , czwarty i nareszcie.

- Co jest ?

- Leo przepraszam wybacz mi.

- Kamila już do ciebie idę i wybaczam Ci.

- Dziękuję. - rozłączyłam się.

Rzuciłam się na szyję Wery i mocno ją przytuliłam co odwzajemniła. Oderwałam się od niej i po cichutko powiedziałam.

- Dziękuję za to , że mnie przekonałaś.

- Za takie rzeczy się nie dziękuję. Ja muszę już iść papa.

- Uhg no dobra papa.

Zamknęłam za nią drzwi i pobiegłam na górę. Wbiegłam do pokoju i szybkim krokiem podeszłam do szafy. Chwyciłam czarne spodenki i białą koszulę. Poszłam do łazienki się ogarnąć. Po chwili usłyszałam ciche pukanie do drzwi. Zeszłam ze schodów i podeszłam do drzwi. Otworzyłam je i zobaczyła w nich Leo. Wpuściłam chłopaka do środka i poszłam z nim do salonu. On usiadł na kanapie z myślą , że ja też tam usiądę. Siedziałam na przeciwko kanapy. Chciałam zacząć mówić lecz przerwał mi telefon. Miałam jedną nową wiadomość na facebooku. Zdziwiłam się bo była ona od Heli. Weszłam w powiadomienie i nie mogłam uwierzyć w to co zobaczyłam.
_____________________________

No i nareszcie doczekaliście się 15 rozdziału. Przepraszam za długą nieobecność i wiem , że muszę nadrobić. Dobra ja idę nadrabiać pa miśki.

Danonek❤

Tamta Dziewczyna / L.D BaMOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz