Sarı saçlı kız karanlık ve yağmurlu hava ile dolmuş kasvetli okulunun içine girdi. Bir kaç ışığın parlaması sayesinde önünü görürken aynı zamda havanın soğukluğu ile titriyordu. Okulun koridorlarında dolaşırken küçük bir fısıltı duydu. Fısıltıya doğru yaklaşmayı denedi ama nereden geldiğini saptayamadı. Telefonunun bildirim sesi ile titreyen Seungwan hemen telefonunu açıp baktı.
[minyoongi] ; bu kadar yavaş olamazsın
ciddiyim
hala okulda değilsen tam bir zombisin
(mesajınız gönderildi ; 12:20 05.03.2016)
(mesajınız görüldü ; 12:22 05.03.2016)
[sonwendy] ; okuldayım.
senin nerede olduğunu sormam daha mantıklı olur
[minyoongi] ; çatı katına gel
kapılar çoktan açık
(mesajınız gönderildi ; 12:27 05.03.2016)
(mesajınız görüldü ; 12:27 05.03.2016)
Yoongi'nin çok açık konuşması onu daha da çok heyecanlandırmıştı. Buz gibi soğuk havayı bir kenara bırakıp çatı katına koşmaya başladı.
Nefes nefese kalmış kız çatı katının kapısının başında durup düşünmeye başladı. Neler olacağını, Yoongi'nin güvendiği kişi olup olmadığını, çatı katında ne tür bir 'süpriz' olduğunu... Düşünceleri keskin bir ses tarafından kesildi.
"Buradan Wendy."
Başını kaldırdığı anda bir şemsiyenin altında bekleyen yeşil saçlı çocuk göründü. Çocuk Seungwan'a yaklaşıp kolundan tuttu. İkisi şemsiyenin altında ıslak zeminli çatı katında yürümeye başladı. Biraz sonra Seungwan'ın önünde gördüğü manzara sayesinde şok olmuştu. Büyük bir şemsiyenin altında bir masa, iki sandalye ve onun üstünde de iki kutu pizza duruyordu.
"Kanadalı olduğun için pizza almanın en iyi seçenek olduğunu düşündüm." dedi gülümseyerek Yoongi.
"İyi seçim." dedi sırıtan kız.
****************************************************************
****************
efbe & xjdlfe
yn ; multi normalde paylaştıklarım gibi değil ama o kadar mükemmeldi ki kendime saklayamadım. yoongi beyin göbeği ile tüm dünyanın tanışmasını istedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
why so lonely | wenga
Short Storyseni öptüğümden beri, düşündüm her şeyin değişeceğini, ama bir değişiklik olmadı, sen hala aynı kaldın inandım seninle geçireceğim gecenin tatlı olacağına, ama bir değişiklik olmadı, sen hala aynı kaldın yoongi & seungwan