"O zamandan beri de konuşmuyoruz." dedi Seungwan donuk bir ses tonuyla. Joohyun meraklı bir şekilde sordu "Kullanıcı adı neydi?"
"minyoongi'ydi. Gerçek ismi Min Yoongi galiba."
Yerim gözlerini devirdi "Bunu anlayabilmen bir mucize. Tebrikler unnie."
Aldırmadan devam ettim konuşmaya "Sizce ne yapmalıyım?" dedikten sonra iki sıra arkamızdaki çocuğun bizi dinlediğini fark ettim. Gözleri kocaman açılmıştı. Çocuk ona baktığımın farkına varınca sınıftan korkarak çıktı.
Garipti.
Seulgi şaşırmış bir şekilde o çıkan çocuğun kim olduğunu sordu. Kızların yüz ifadelerine bakılırsa bilmek isteyen tek kişi o da değildi.
Sooyoung kendinden emin bir şekilde konuşmaya başladı "O Jung Hoseok. Bu çocuk hakkında garip şeyler duymuştum." dedi.
Kızların ne kadar heyecanlı şekilde baktığını görünce gülümsedi. Nefes verip devam etti. "Okulumuzda ki Jung Hoseok, Kim Taehyung, Park Jimin, Kim Seokjin, Kim Namjoon ve Jeon Jeongguk eskiden çok yakın arkadaşlarmış. Eskiden bu okulda olan başka bir çocuk ile birlikte Bangtan Boys isimli bir grupları varmış. Sokaklarda dans edip şarkı söylerlermiş. O bahsettiğim arkadaşları aşırı doz uyuşturucu yüzünden ölmüş. Bundan sonra bir daha hiç yana yana bile gelmemişler. Gelmek istememişler."
Sooyoung sözünü bitirdikten sonra herkes yıllarca nefessiz kalmış gibi nefes almaya başlamıştı. Yerim kesik bir sesle bunun kaç yıl önce olduğunu sordu. Sooyoung donuk bir sesle "4 yıl önce. Biz daha ortaokulun birinci yılına giderken. Eğer o da diğer çocuklarla aynı yaştaysa ortaokulunun ikinci yılında oluyor. Yani 13 yaşında." dedi.
Gerçekten korkmuş şekilde kızlar Sooyoung'a bakmaya başladı. Sooyoung ekledi "Ama bence bunlar gerçek değil." Ona katıldım "Sadece ilgiyi üstlerine çekmek isteyen bir avuç çocuk işte. Bu kadar çok aldırmayın."
*****************************************************************
****************
efbe & xjdlfe
ŞİMDİ OKUDUĞUN
why so lonely | wenga
Cerita Pendekseni öptüğümden beri, düşündüm her şeyin değişeceğini, ama bir değişiklik olmadı, sen hala aynı kaldın inandım seninle geçireceğim gecenin tatlı olacağına, ama bir değişiklik olmadı, sen hala aynı kaldın yoongi & seungwan