Geçmişin Acısı

37 1 0
                                    

Medya : Buğranın motoru

Kapı çalınca kapıyı açtım . Ki kimi göreyim

"Harun ? " kollarımı boynuna doladığım gibi bacaklarımı beline sardım  kendisi benim kuzenim ve en iyi arkadaşım ki sorucaksınız niye bu kadar şaşırdın diye kendisi Bursada okuduğu için sadece belirli zamanlar görüşebiliyoruz yani ya 2-3 ayda bir yada 5-6 ayda bir ve biz görüşmeyeli 8 ay oluyo kendisi kardeşim gibidir yada abimm...

" Ya kızım dur düşcez şimdi manyakmısın ?Dur bi bakıyım valla manyaksın Hande alooooo kızım ben kime diyom ya Hande ?"

Öküz gibi bağırmasına rağmen daha sıkı sardım kollarımı oda anladı doladı kollarını bana durduk öylece takiiiiii babannemin sesi bizi böleseye kadar
" Harun ? Annanesinin kuzusu yavrum hoş geldin "

"Canan sultan sende mi burdaydın " diyip beni itti öküz gitti babanneme sarıldı mal hayvan öküz tek hücreli canlı mercimek beyinli ...

"Kuzen bak sana ne aldım !!!!"
"Aaaaa aşkitom canım hayatımın anlamı ne anldıııııın ?"

"Içinden sayıyodun yine dimi ?"
"Aaaaaa o ne demek öyle cık cık cık hiç yakıştıramadım sana ben sana hiç..."

" Uzatma çok belli oluyo yine gözlerini kısıp dudaklarını büzdün !!!!!"

Nasılda iyi tanıyo beni yakışıklım ...kendisi 1.80 boylarında kaslı yakışıklı karizmatik zeki ve çok dadlu bir velet ve sanırım kuzenim olmasa buna yürürdüm ben gerçiiiiiiiii çocukluğumda yapmadım deil ama olsun o farklı bu farklı .

"Annane bize şu kurabiyelerinden yaparmısın biz odaya çıkıyoruz handeye anlatmam gereken şeyler var"

"Tabi annanesinin kuzusu hemen "karıya bak ya beni hemen iki dakkikada sattı... Harun halamın oğluydu ama halamlar tarafik kazasında öldüğünde 16 yaşındaydı o zaman burda kalmak istemediğini söyleyip bursaya gitmişti ki kendisi liseyi bitirince uçak bakımcı olacak o zaman benim periyide tamir eder heralde...

"Bil bakalım ne oldu ?

"GENE aşık mı oldun "

"Iyi tahmin amaaaa hayır , Beyzayı gördüm"

"Hangisi şişko olan mı ?"

"Aynen öyleeeeeeeeeee!!!!!"

"Eee ne olmuş gene hangi spor salonuna para harcıyodu ?"
"Aslındaa Hande kız cillop gibi olmuş kilo vermiş 2016 model olmuş "

"Öküz kızdan araba gibi bahsetme iyi işte ne güzel artık birini bulurda onun bunun dalgasından kurtulur "

Beyza benim en iyi arkadaşım dı ama dı yani önceden 2sene önce falan biraz kiloluydu ve birazda sürtük ruhluydu herkez bunu eylencesine kullanır buda hemen beni seviyolar havasına girerdi lisenin ilk yıllarında beraber takılırdık sonra bu iyicene açılıp saçılınca bende bununla arama mesafe koydum sonrada koptuk gitti iyiki gitti yoksa beni de kendisi gibi yapacaktı .

"Valla ben bilmem söyliyimde "diyip kafasını yastıga koydu bende uzanıp göğsüne yattıp anlatmaya başladım ,kimi diye sormayın tabiki Gökberk 'i . Olanları yakınlaşmamızı bana olan tavırlarını ben anlattıkça Harun ilgiyle dinledi .
"Peki ona karşı ne hissediyosun" deyince sustum sadece sustum ve düşündüm tabi uyuya kalasıya kadar .

⏳⏳⏳⏳⏳⏳⏳⏳⏳⏳⏳

Kapıyı yavaşça kapattım akşam olmuştu ama ortada kimse gözükmüyodu ,  bahçeden çıkınca koşmaya başladım,sahile gidip biraz kafamı dinlemek galiba en iyisiydi yoksa kafayı yiyecektim .

İNTİKAM GÜZELLİĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin