Irish geeft me VLEUGELS . Ik vind het zo geweldig. Ik zag er heel tegenstrijdig uit. Deels vis, deels engel...
Toen Klapte ze de vleugels in en moesten we vertrekken.
We reden de overwinnaars straat in en we zwaaiden naar de mensen. Toen begonnen de drietanden van mij en Jamy water te spuit en als de klap op de vuurpijl openden mijn vleugels zich.
Iedereen klapte keihard. Toen keek ik naar de andere wagens en ik zag dat district twee waren verkleed als vredesbewakers en 12 als mijnwerkers. Toen zag ik 11 verkleed als boeren met een soort houten schoenen met molens erop...
Toen stopten we voor het altaar met daar boven op de toren president Snow die opstond en een toespraak hield:
"Welkom,Welkom,Welkom in het prachtige capitool bij de overwinnaars straat. Vandaag wens ik jullie: FIJNE HONGERSPELEN EN EEN MOOIE KWARTSKWELLING TOEGEWENST! En mogen de kansen immer in je voordeel zijn!"
Toen reden de strijdwagens weg en stapten we uit. Ik hoorde een beroeps schelden en we kleedden ins om en liepen naar het trainings centrum. Daar liepen we naar onze verdieping: de vierde. Daar aten we avond eten en keken de boetes terug.
Bij de beroeps zat een slanke gespierde jongen uit 1. Ook een groot en eng kind waarvan ik nog steeds twijfel of het een jongen of een meisje is uit 2. In 3 was er niets bijzonders. Bij ons district was er heel veel gehuil en ik zag er zoals altijd (op de intocht na) vreselijk uit. Tot 11 was er niks bijzonders op een grote jongen in 7 die zich aanbood. In 12 waren een sterk gespierd meisje en een arme jongen genaamd Haymitch Abernathy. Hij had iets dat me bekend voorkwam.
Toen alles voorbij was liep ik naar mijn kamer waar een soort scherm was dat ik veranderde in een blauwe hemel met wolken.
Morgen begonnen de trainingen...
----------------------
Sorry dit is een saai stukje maar ik zal snel weer iets nieuws uploaden
Doei,doei.
JE LEEST
Open wings (dutch hungergames fanfiction)
FanfictionMichael is een 12 jarige jongen uit district 4 en droomt ervan te kunnen vliegen. Zijn leven wordt alleen gruwelijk door de war gegooid door de vredesbewakers. Zijn ouders vinden zijn fantasieën belachelijk. Zijn broer Kenly is 3 jaar geleden overle...