Chanel p.o.v
'Nee mam ik wil niet naar dat vieze vakantie huis!' schreeuwde Chanel kattig naar haar ouders. 'Je moet,dan leer je tenminste nog wat manieren van die andere meisjes.' mompelde mijn vader. 'Pappie alsjeblieft' zeurde ik. Ik was dus echt niet van plan, om in een smerig huis,met smerige kinderen te zitten. Vader zei ook nog dat het huis heel oud was, en ik dus veel geld moest meenemen zodat ik het huis een beetje kan opknappen. Ik ga veel liever van dat geld kleding kopen, dan dat ik dat vieze huis ga opknappen. 'Kom, we gaan de andere meiden ontmoeten.' zei mijn moeder die net de badkamer uit kwam lopen. 'Moet dit echt?' mompelde ik terwijl ik mijn ouders volgde op weg naar de auto.
'Deze auto is nog tenminste luxe, zometeen moet ik in een goedkoop oud smerig huis, met andere meisjes die ik niet eens ken overnachten. ' mompelde ik. Mijn ouders keken naar elkaar, en rolde met hun ogen. 'Het is voor je eigen best wil Chanel, zo leer je tenminste manieren' zei mijn moeder. Nu was het mijn beurt om met mijn ogen te rollen.
Langzaam vlogen de bomen voorbij, op naar het platteland. Het vieze platteland om precies te zijn. Ik was veel luxe gewend, en nu moest ik maar wennen aan een minder luxe leven, hadden mijn ouders gezegt. De hele weg naar het café waar we hadden afgesproken, om kennis te maken negeerde ik mijn ouders. Ik heb nooit zo goede band met mijn ouders gehad, en volgens mij gaat dat ook nooit veranderen. Mijn ouders kennen hun ouders wel, maar ik ken die kinderen echt niet. Dus dat gaat leuk worden, dat "Kennis maken".
Clara p.o.v
'Waar blijven ze nou?' vroeg mijn moeder aan mij. 'Mam, we zijn veel te vroeg, logisch dat ze er nog niet zijn' zei ik terwijl ik mijn lange blonde haren in een knot deed. We waren altijd te vroeg, maar dan ook veelste vroeg. Mijn moeder vind het altijd vreselijk als mensen te laat kwamen, ze wou dan het liefste tegen iemand schelden, maar gelukkig houdt ze zich bijna altijd in.
'Heey ik ben Jennie' zei een klein meisje met kort bruin haar en blauwe ogen. 'Heey ik ben Clara, jij bent zeker ook op pad gestuurd door je ouders om naar dat vakantie huis te gaan?' zei ik met een glimlach. 'Ja, mijn ouders wilden het persee om van mijn angst af te komen.' zei Jennie terwijl ze naar de grond keek. 'Kijk dat is Vanessa, ik heb haar net buiten ontmoet' zei Jennie wijsend naar een meisje met zwart krullend haar en groene ogen. Samen liepen we naar Vanessa toe. 'Heey, ik ben Clara.' zei ik met een glimlach. 'Hoi,ik ben Vanessa' zei Vanessa en ze gaf me een hand.
'Mam ik heb hier echt geen zin in!' riep een meisje met lang blond krullend haar en gewoon te veel make-up op. 'Ook hallo' mompelde een meisje die ook net binnen kwam lopen. 'Wat moet je' siste het meisje met teveel make-up. 'Nou uhh, dit is Chanel, sorry alvast voor haar gedrag' zei de moeder van het meisje met teveel make-up, met een half oog op Chanel. 'En ik ben Alice' zei een te vrolijk meisje die net binnen kwam lopen, nou je kan het eigenlijk meer huppelen noemen. 'Kom we gaan alvast zitten aan deze tafel.' zei mijn moeder met een glimlach. Langzaam liep iedereen naar de tafel. 'Je had je nog niet voor gesteld' zei de moeder van Jennie tegen het meisje die nu al kritiek had op Chanel. 'Ik ben Amy, sorry dat ik me nog niet had voorgesteld. 'Waar zijn je ouders?' vroeg de moeder van Jennie weer. Voordat Amy kon antwoorden kwam er een ander meisje binnenlopen. 'Sorry dat ik laat ben, mijn trein had vertraging' zei een meisje die verlegen naar beneden keek. 'Geef niks kom er maar lekker bij zitten' zei de moeder van Vanessa. 'Hoe heet je?' vroeg ik aan het verlegen meisje. 'Ooh, uhh ik ben Valerie' stotterde het meisje. Mijn moeder keek boos naar Valerie, maar hield zich in om niet kwaad te worden. 'Zo, nu we compleet zijn kunnen we beginnen met wat dingen te bespreken!' riep Chanel's vader opgewekt.
-~-
'Oke, jullie blijven dus 2 weken daar, en hopelijk leren jullie daar wat van elkaar' zei Chanel's moeder met een schuin oog op Chanel. 'Er staan 2 taxi's buiten klaar, om jullie te brengen naar het huis'. 'Kom op jongens, laten we er wat leuks van maken!' zei Alice opgewekt. Langzaam liepen we met zijn 7en naar de taxi's, op weg naar het vakantie huis.
________________________________________________________________________
Heey guys, Celine hier.
Dit boek doe ik samen met mijn vriendin (Apala). Wij schrijven om de week een nieuw hoofdstuk. Dus volgende week schrijft zei der een, en ik die week der op weer een. Hopelijk vinden jullie dit boek leuk! :).
xx Celine
Multimedia:
Hiernaast zien jullie een foto van het vakantiehuis waar de 7 meiden heen gaan.
..............................................................
Written by: Celine.
©xAlive_
-
YOU ARE READING
The Darkness
HorrorEen groep met 7 meisjes die elkaar niet kennen worden door hun ouders gedwongen om voor twee weken in een huis te overnachten. Maar niet zomaar een huis, een huis waar mensen worden vermoord door het kwaad. Wie zal er overleven? Dat lees je in 'The...