Prolog

2.3K 107 11
                                    

Marinette

Zrozumiałam, że Adrien nic do mnie nie czuje. Trzy lata życia zmarnowałam na uganianie się za nim. TRZY LATA bezskutecznej walki. Nie powiedziałam mu nigdy co do niego czuję. To i tak nic by nie dało. On pewnie woli jakąś światowej sławy super modelkę. Czyli tak przezemnie zwaną "Wytapetowaną tonę plastiku". Jak widać nie było mi pisane z nim być. Nie jestem jego warta. Może to i nawet lepiej. Zrozumiałam, że te uganianie się za nim to była zwykła strata czasu. Przez to nie zauważyłam jak bardzo cudownego chłopaka miałam cały czas w zasięgu ręki. Jest nim Czarny Kot. Wiem, że nie jest idealny, ale za to przyjacielski i naprawdę ZAKOCHANY we mnie, nie to co Adrien, do którego pozbyłam się wszelkich uczuć. Jaka ja byłam zaślepiona tą idealną buźką z okładki. Olewałam przez to prawdziwą więź jaka łączy mnie i kota. Pewnie czuł się jak ja przy Adrienie. Wynagrodzę mu to wszystko. Ten ból, który mu sprawiłam. Wiem, że podczas misji nie mogę pokazywać uczuć. Muszę być twarda. Postaram się odciągnąć od niego miłość do Biedronki. Powiem mu, najdelikatniej jak tylko potrafię, że nie możemy być razem, że kocham kogoś innego. Wiem, że skłamię, ale muszę to zrobić. Między Biedronką a Czarnym Kotem nie może dojść do niczego oprócz przyjaźni, więc przyciągnę go do siebie jako Marinette. On już tyle dla mnie zrobił. Zawdzięczam mu życie. Tyle razy obronił Biedronkę przed udeżeniami, pociskami i jeszcze innymi rzeczami. Uratował mnie też kiedy byłam Marinette. Szłam wieczorem przez ulicę. Byłam taka zamyślona, że nie zauważyłam nadjeżdżającego samochodu. Uratował mnie przed śmiercią. Jakby mnie nie zepchnął to już bym nie żyła. Czarny Kot zasługuje na szansę i dostanie ją.

Adrien

Odkąd pierwszy raz ujrzałem Biedronkę, zakochałem się, w jej pięknym zapachu, w jej pięknych oczach, w jej pięknym uśmiechu. Zakochałem się w niej. Jest moją gwiazdką w ciemne noce. Moją radością, jest moją ucieczką od tego nędznego życia modela i idealnego syna wiecznie zapracowanego ojca. Wiem, że moja kropeczka nic do mnie nie czuje, ale ja i tak będę o nią walczył.

Mam nadzieję, że spodoba wam się moje nowe FF 😊

Pozdrawiam
Adrienette2003

Marichat || Miraculous ||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz