Zil çaldı ve içeri girdim son dersti bitmesi için can atıyordum ve sonunda zil çaldı hemen arabaya bindim. ceremiy elinde bir davetiyeyle geldi ona bu nedir diye sordum. Bu hafta sonu okulun açılış balosu var dedi.baloları severdim. On dakika sonra ev deydik ve hemen yukarı çıktım üvey annemin o kötü yüzünü görmek kötü olurdu.sabah kalktım hemen giyinip çıktım benim ardumdan ceremiy'de geldi.ondakika sonra okuldayız. Sınıfa çıktım ve dünkü oturduğum yerde bir kızvardı, hızla yanına gitim.
-Burada ben oturuyorum diye bağırdım.
-Ama önce ben geldim.
Üzerime yürüdü ve sen kim oluyorsunda lucasın yanına oturuyorsun diye çemkirdi.
Ben sofia bir melezim dedim.
Bundan korkym geri çekildi ve arkadaşi maria gel hadi benim yanıma otur dedi.adı demek mariayaydı.
Lucas'ın gözünden
Bakıyoruöda benle oturmaya çok meraklı neredeyse kızı dövecekti, sevdim ben bu asi kızı
Sofia'nın gözünden.
Hemen havalara girdi sanki dünyayı kurtardım alt üstü yerimi vermedim.
Hafta sonu gelmişti ve ne giyeceyimi bilmiyordum dolabımda bir elbise seçip giydim ve yirmi dakika sonra balo salonundaydık ve lucasda oradaydı ufak bir gülümseme atım ve onun burada olmasına neden seviniyorum ki diye kendime kızdım...
Beyenilerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ MELEZ
VampireZorluklarla dolu aşk hikayesi ve o zorulukları aşarken yaşadıkları maceraya anlatan ve iki melezin aynı kişiye aşık olmasıyla dahada zorlaşan bir aşk, vampir ve macera romanı.