Bir cevap bekliyordu ve ben hayır dedim çünkü babam bsbasını öldürmüştü.oradan hızlıca uzaklaştım yarın folunay var ve cadılar bizimle savaşmaya gelecek dinlenmeliyim.Sabah kalkıp bir şeyler yedim fakat kans ihtiyacım vardı dolaptan bir torba kan torbası aldım ve hemen kafama dikledim artık daha iyiyidim ve güçlü. Arabama binip okula gittim profösör bizi kapıda bekliyordu yanına gittim.
Sofia arkadaşların gelsin ormana gidicez fakat kurtlarda gelecek.
Peki bay profösör.
Aaa kurtlar mı gelecek?Lanet olsun bide kurt çıktı başımıza süper ya.
Ve herkrs tamamdı bizim grup benim arabama bindi ve profösörü takip etmeye başladık sonunda gelmiştik.
Sofia,ceremiy,lucas, maria, yang siz aşağada çalışın ama kendinizi fazla yormayın çalışmaya bailadık ben lucasla çalışıyordum o bana hiç acımadan tekmeler atıyor fakat ben hiç bir şey yapamıyordum.
Aa melez kız gücün bu kadarmı?
Hadi ama melez kız.
Kendimi Cadılara saklıyorum lucas.
Ve dolunay çıkmaya başladı cadılar yavaş yavaş geliyordu ve profösör üç dedi her kes saldırmaya başladı. cadılar gerçekten güçlülerdi ve lucasın çığlığını duydum hemen yanına koştum kalbinde bi kaxık vardı ve beliki canını çok yakıyordu.
Dolunay bitti ve cadıla gittiler biz ise lucası okul revirine götürdük kazığı bay profösör çıkardı ve dinlenmesi gerektiğini smyledi. Benim evime götürmeliyim diye düşündüm ve arabama koyup bize gittik...
Arkadaşlar bu bölüm güzel olmadıysa kusuruma bakmayın bayram arifedi olduğu için zor yazdım.Herkese iyi bayramlar🍭🍭🐮🐮🐮
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ MELEZ
VampirosZorluklarla dolu aşk hikayesi ve o zorulukları aşarken yaşadıkları maceraya anlatan ve iki melezin aynı kişiye aşık olmasıyla dahada zorlaşan bir aşk, vampir ve macera romanı.